تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیر کل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش

برای فرهنگیان دوره آموزشی بهداشت روان برگزار می‌شود

News Image Lead

مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره آموزشی بهداشت روان در سامانه فرآیند محور مدیریت و یادگیری رایادرس خبر داد و هدف از برگزاری این دوره ارائه هر چه بهتر آموزش به فرهنگیان درباره شناخت روانشناختی دانش‌آموزان اعلام کرد.

کد خبر: ۲۶۱۷
۱۵:۱۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز - مسعود شکوهی خطاب به روسای اداره‌های مشاوره و امور تربیتی استان‌های سراسر کشور گفت: «این دوره آموزشی از 4 خرداد و در سامانه فرآیند محور مدیریت و یادگیری رایادرس شروع شده است.»

او گفت: «هدف از برگزاری این دوره ارائه هر چه بهتر آموزش به همکاران درباره شناخت روانشناختی دانش‌آموزان و کمک و هدایت در مسیر صحیح و اصولی زندگی اجتماعی و تحصیلی آنان است.»

شکوهی افزود: «ضرورت توجه به مقوله بهداشت روان در مدارس و ویژگی‌های روانشناختی در 7 بخش مجزا و به تفکیک ضرورت توجه به این مقوله در مدارس و ویژگی‌های روانشناختی با توجه به نقش کارکنان و اولیا در کاهش آسیب‌ها و مشکلات دانش‌آموزان است.»

تعداد شرکت‌کنندگان حدود 500هزار نفر و مدرس آن محمد مصطفوی است. قبولی در این دوره آموزشی بر اساس کسب نمره از 3 آزمون در نظر گرفته شده و فعالیت و مشارکت در دوره مذکور 10 نمره و مجموعا 20 است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی