تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

ترک تحصیل دختران مهمترین عامل آسیب اجتماعی در دیشموک

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از عوامل مهم آسیب‌های اجتماعی دختران دیشموکی ترک تحصیل آنهاست.

کد خبر: ۲۶۱۶۵
۱۳:۰۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - آذر صفایی نیا در نشست هم‌اندیشی بررسی آسیب اجتماعی در دیشموک افزود: یکی از معضلات دختران استان بخصوص در بخش دیشموک ترک تحصیل آنها می باشد.

وی با بیان اینکه مدت یک سال است که مشاور امور بانوان در کهگیلویه نداریم، خاطرنشان کرد: مشاور بانوان در شهرستان بویراحمد شبانه روزی پای کار است و هفته ای یکبار برنامه هایی را برای بانوان در مناطق این شهرستان انجام می دهد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد کل اعتبارات حوزه بانوان در سال گذشته را 107 میلیون و 900 هزار تومان عنوان و خاطرنشان کرد: سهم بخش دیشموک از توزیع بین بخشی تنها هفت میلیون تومان بود که دو میلیون تومان آن بابت مالیات کسر شد.

صفایی نیا تصریح کرد: این اعتبار برای برگزاری کارگاه مشاوره ازدواج در یکی از روستاهای پرخطر، جشنواره اجتماعی، فرهنگی برای 100کودک، طرح تاب آوری اجتماعی برای کارگاه 30 نفره در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه 9 ماه است که درگیر خوابگاه شبانه روزی در دیشموک هستیم، بیان کرد: به علت نبود مالکیت و معارض، ساخت این خوابگاه همچنان راکد مانده است.

صفایی از نبود راه ارتباطی و نداشتن معلم زن به عنوان دلایل ترک تحصیل دختران در دیشموک نام برد و اضافه کرد: کسانی که ادعا دارند وارد میدان شوند و فردا گلایه‌ای نداشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی