تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش و پرورش خبر داد

قوه قضائیه هفته آینده ابعاد پرونده آزار جنسی را اعلام می‌کند

News Image Lead

تهرانیان مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش به پرونده آزار جنسی مدرسه غرب تهران اشاره کرد و  با توجه به قرار گرفتن در ایام امتحانات، خواستار خویشتن‌داری همه و پیگیری از سیستم قضایی شد.

کد خبر: ۲۶۱۴
۱۴:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز - مجید تهرانیان در برنامه تلویزیونی پرسشگر شبکه آموزش به ماجرای آزار جنسی گروهی از دانش‌آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران اشاره کرد و گفت: «متاسفانه اتفاق ناخوشایندی بود و البته ابعاد آن را سیستم قضایی کشور باید اعلام کند.»

او افزود: «طبق اطلاعاتی که از آموزش و پرورش تهران دریافت کرده‌ایم شاید ماجرا به این شدتی نباشد که در فضای مجازی منتشر شده است که به هر صورت جزئیات آن مشخص می‌شود.»

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش به فعالیت این مجموعه آموزشی به مدت 18 سال اشاره کرد که تاکنون مجموعه خوشنامی بوده است و گفت: «دانش‌آموز در ایام امتحانات شرایط اضطراب‌آوری دارد. اتفاقی که رخ داده ممکن است شرایط نامطلوبی برای بچه‌های مدرسه ایحاد کند. برخی باید امتحان نهایی دهند و برخی خود را برای کنکور آماده می‌کنند که روی روحیه آن‌ها ممکن است اثر بگذارد. استدعای بنده این است که همه خویشتن‌داری کنند و اجازه دهند سیستم قضایی کارش را انجام دهد. دستگاه قضایی اعلام کرده‌ است هفته آینده ابعاد پرونده را اعلام می‌کنند و حتما آموزش و پرورش تصمیمات لازم را در این حوزه اتخاذ خواهد کرد.»

به گفته او «اینطور که اخبار به ما رسیده فضا بسیار سنگین است اما با این شدت که در فضای مجازی و شبکه‌های خارجی به آن پرداخته شده نیست و در هفته آینده ابعاد آن مشخص خواهد شد.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی