تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
آیت الله العظمی جوادی آملی:

ممکن است موافق شخص نباشیم، اما این نظام همه برای امنیت ما هستند

آیت الله العظمی جوادی آملی با بیان اینکه علاقه و گرایش مردم به نظام سرمایه است، گفت: اگر تشنگان خدمت باشید نه تشنگان جاه و مقام، حساب ها را می توان جدا کرد و محدوده دین را در هسته مرکزی قرار داد و به آن دل بست، در این صورت در دنیا و آخرت محبوب هستید.

کد خبر: ۲۵۹۸۴
۰۹:۵۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - آیت الله جوادی آملی با اشاره به آیات پایانی سوره بقره گفت: هر کار خیری که انسان انجام می دهد موقعیت خود را ثابت می کند و در روزگار نمی لغزد و این دیگر کار فقهی، کلامی نیست بلکه اخلاقی است و اخلاق هم موعظه نیست بلکه علم دقیق جان کندنی است که چکار کنیم نلغزیم؟

او ادامه داد: هر کار خیری که انسان انجام می دهد قبل از اینکه اثرش به دیگری برسد، موقعیت هستی این شیء تثبیت می شود و این از غرر آیات ماست.

این مفسر قرآن کریم علاقه و گرایش مردمی را سرمایه دانست و افزود: هرموقع خدای ناکرده، دشمن خواست به این نظام آسیب برساند، مردم این نظام، قرآن و عترت و خون شهدا را دوست دارند، ائمه و قرآن را دوست دارند و هروقت بیگانه بخواهد تعرض کند، این مردم حضور دارند. اینگونه در خدمت نظام باشیم.

او با بیان اینکه منظور ما شخص نیست، گفت: ممکن است موافق شخص نباشیم، مخالف باشیم اما این نظام، انقلاب و شهدا و جانبازان، آزادگان ۱۱ ساله و این جانبازان قطع نخاعی همه برای امنیت ما هستند.

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: اگر تشنگان خدمت باشید نه تشنگان جاه و مقام، حساب ها را می توان جدا کرد و محدوده دین را در هسته مرکزی قرار داد و به آن دل بست، در این صورت در دنیا و آخرت محبوب هستید، اگر زنده اید دلها متوجه شماست و اگر رحلت کردید به یاد شما هستند و این سرمایه برای همه شما هست.
منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی