تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

لاهوتی: حفظ ریاست «لاریجانی» در مجلس، خط قرمز فراکسیون مستقلین است

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون برای انتخاب نواب رئیس مجلس آماده ائتلاف با سایر فراکسیون‌های مجلس است، تاکید کرد که حفظ ریاست علی لاریجانی در سال آخر فعالیت مجلس خط قرمز این فراکسیون است.

کد خبر: ۲۵۹۶۸
۰۹:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مهرداد لاهوتی اظهار کرد: اعضای فراکسیون مستقلین در جلسه‌ای روی ریاست آقای لاریجانی تفاهم کردند زیرا حفظ ریاست ایشان خط قرمز فراکسیون مستقلین است اما در مورد نواب رئیس قرار شد نظر فراکسیون‌های دیگر را ببینیم، اگر آنها تصمیمی به ائتلاف داشتند ما هم آمادگی این امر را داریم.

وی افزود: در انتخابات هیأت رئیسه مجلس در سال گذشته فراکسیون مستقلین تمام تمرکز خود را روی حفظ ریاست آقای لاریجانی انجام داد و در نتیجه تعداد اعضای این فراکسیون در هیأت رئیسه تنها دو نفر (نعمتی و آشوری) است. لذا قرار شد تلاش کنیم در انتخابات هیأت رئیسه جدید تعداد اعضای فراکسیون در هیأت رئیسه به چهار نفر افزایش یابد.

این نماینده مجلس در ارزیابی خود از تحولات هیأت رئیسه مجلس در سال پایانی فعالیت مجلس دهم، گفت: معمولاً در سال آخر تغییر چندانی در ترکیب هیأت رئیسه اتفاق نمی‌افتد و نهایتاً این تغییرات در حد دو سه نفر است.

انتخابات هیأت رئیسه مجلس برای انتخاب رئیس و ۱۱ نفر از اعضای هیأت رئیسه پنجم خرداد برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی