تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

روایت بادامچیان از جلسه رئیس‌جمهور با فعالان سیاسی

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دیدار رئیس جمهور با فعالان سیاسی در یک فضای صمیمانه برگزار شد، گفت: هر چه جلسه مسئولان با گروه‌های گوناگون بیشتر باشد، مفیدتر خواهد بود البته من معتقدم که در این جلسات باید راهکاری برای حل مشکلات ارائه شود.

کد خبر: ۲۵۶۲۹
۱۱:۲۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - اسدالله بادامچیان با اشاره به جلسه دیشب (شنبه) رئیس جمهور با فعالان سیاسی، اظهار کرد: برگزاری این نوع جلسات خیلی خوب است و هر چه جلسه مسئولان با گروه‌های گوناگون بیشتر باشد، مفیدتر خواهد بود. پذیرایی این مراسم بسیار ساده بود به گونه‌ای بود که احساس نکردیم که مراسم تشریفاتی برگزار شده است. در واقع این افطاری ساده و عادی و نه فقیرانه برگزار شد و توجه به این موضوع بسیار مهم بود.

وی در ادامه افزود: از هر گروهی در این جلسه شرکت کرده بودند و در مجموع دیدار خوبی برگزار شد، اما نکته مهم این است که این جلسات به نتیجه برسد. افراد مختلف در این جلسه با حفظ احترام دولت و رئیس جمهور مباحث خود را با احترام مطرح کرده و تاکید کردند که همه در مقابل بیگانگان یکی هستیم. رئیس‌جمهور نیز وضعیت دولت را مطرح و تاکید کرد که در حال حاضر زمان مذاکره با آمریکا نیست، بلکه زمان ایستادن قاطع است که این حرف، سخن درستی است.

دبیر کل حزب موتلفه مردم باید ببینند از این جلسات برای رفع مشکلات آنها چه نتیجه‌ای به دست می‌آید، بیان کرد: تحریم‌ها بخشی از دلایل مشکلات اقتصادی و تورم است، ولی ناکارآمدی‌ها و برخی سیاست‌های غلط دلیل بیشتر مشکلات است که البته دولت هم مجبور شده است آنها را تغییر دهد. من معتقدم که در این جلسات باید راهکاری برای حل مشکلات ارائه شود.

بادامچیان در ادامه خاطر نشان کرد: رئیس جمهور باید در خلال این جلسات ببیند که در کدام تشکل‌ها حرف داشته و اهل کار هستند. کدام تشکل با دولت همراه است و می‌تواند کار کنند، زیرا دولت با برخی از تشکل‌ها نمی‌تواند کار کند و آنها نیز نمی‌توانند با دولت کار کنند. دولت باید در این جلسات سیاستگذاری کند تا حاصل این جلسات خوب و مفید، بیش از گذشته کارآمد باشد.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که شما هم مطالب خود را در این جلسه بیان کردید، توضیح داد: ۱۴ نفر برای صحبت کردن اسم نویسی کرده بودند که فقط به ۱۰ نفر وقت رسید. البته حرف‌هایی که زده شد بیشتر ترسیم وضعیت موجود بود و یک نفر هم به دنبال مذاکره بود. در حالی که آمریکا به دنبال دعوا است، یک نفر پیشنهاد مذاکره را داد. مذاکره در زمانی صورت می‌گیرد که طرف مقابل اهل مذاکره باشد، در حالی که ترامپ اهل قلدری است. اگر فرصت به من می‌رسید می‌خواستم مطالب اساسی را مطرح کنم که راهکار حل مشکلات چیست و موتلفه چه کمکی می‌تواند در این راستا کند. من معتقدم که مردم به دنبال اصلاح طلب و اصولگرا نیستند، بلکه به دنبال کسی هستند که مشکلات را حل کند.

دبیر کل حزب موتلفه با بیان اینکه فضای جلسه بسیار صمیمی بود، خاطر نشان کرد: استراتژی موتلفه در قبال دولت‌ها بر این است که اگر دولت با موتلفه همراه باشد، ما با آنها همکاری همه جانبه می‌کنیم، اما اگر اختلاف سلیقه وجود داشته باشد و دولت مایل به همکاری نباشد، موتلفه دولت را تضعیف نمی‌کند. شما یک بار در دولت روحانی ندیدید که موتلفه دولت را تخریب و تضعیف کند. سیاست ما حمایت حکیمانه، انتقاد منصفانه، رصد هوشمندانه و همکاری صمیمانه در هر زمینه‌ای است که دولت بخواهد.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان با بیان اینکه این دولت، دولت بر جام است و با نگاه برد برد به این توافق نگاه می‌کرد، در این باره یادآور شد: اما معلوم شد که آمریکا نمی‌خواهد منافع متقابل ما در بر جام حفظ شود و به دنبال زورگویی است.
 
بنابراین باید دولت در زمان باقی مانده عمر خود در برخی سیاست‌ها و برنامه‌های خود بازنگری کند تا همه پشت دولت باشند. وقتی رئیس جمهور با اقتدار گفت‌ که برخی تعهدات خود را در بر جام کاهش داده و به طرف مقابل مهلت می‌دهیم، ملت یکپارچه از دولت حمایت کرد. دیشب در جلسه همه گفتند ما مشکلات داریم، اما بیگانه نمی‌تواند در صف ما نفوذ کند. وقتی آمریکا، سپاه را "تروریسم" خواند، دیدیم که همه نمایندگان در مجلسی که دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد، لباس سپاه پوشیدند. به نظر من دولت باید از این شرایط و همکاری گروه‌های مختلف برای حل مشکلات کشور استفاده کنند. هر دولتی که به یک گروه وابسته باشد، آسیب خواهد دید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی