تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

افزایش ۲۴ تا ۴۰ درصد حقوق بازنشستگان ابلاغ شد+ جدول

رئیس سازمان برنامه و بودجه جداول همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برای افزایش ۲۴ تا ۴۰ درصدی را ابلاغ کرد.

کد خبر: ۲۵۶۰۲
۲۳:۴۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مرحله سوم اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، موظفین و مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با ابلاغ رؤسای سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی آغاز شد.
برای اجرای این طرح در سال ۱۳۹۸ اعتباری حدود ۵ هزار میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه اختصاص پیدا کرده است بر این اساس با اجرای این مصوبه افزایش ضریب سالانه و مرحله سوم همسان سازی، حقوق بازنشستگان از ۲۴ تا ۴۰ درصد رشد می‌کنند.

این در حالی است که طبق آخرین آمار در سال گذشته، حدود دو میلیون و ۱۱۱ هزار بازنشسته از دولت حقوق می‌گیرند که از این تعداد حدود ۷۲۳ هزار و ۳۷ نفر یعنی ۳۴ درصد آنها کمتر از دو میلیون تومان در ماه و یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۱۴ نفر کمتر از ۲.۵ میلیون تومان در ماه دریافتی داشته‌اند.

همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها در حالی در دستور کار قرار گرفته است که طبق ماده (۳۰) قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف است بررسی‌های لازم جهت برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و متناسب‌سازی دریافت‌ها و برخورداری از امکانات شاغلین، بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشوری و لشکری سنوات مختلف را انجام دهد. در همین راستا در لوایح بودجه دو سال گذشته تا کنون منابعی برای تناسب‌سازی حقوق پیش‌بینی شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
بازنشسته فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
خدا لعنتشان کنه برای این همسانسازی که انجام دادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
سلام معنی همسان سازی در حقوق بازنشستگان کشوری رافهمیدیم افزایش حقوق ۲۴۷۰هزارتومان بالای ۷۰۰هزارتومان وحقوق ۲۵۳۰هزارتومان ۱۸ درصد میباشد قرار خودمان با هم همسان شویم با تشکر
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی