تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

فلاحت‌پیشه: در بدترین سال‌ها به همنوعان افغان بی‌حرمتی نکرده‌ایم

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همنوعان افغانی بخشی از تاریخ بازسازی ایران بعد از جنگ هستند و ما در بدترین سال‌ها به آنها بی‌حرمتی نکردیم.

کد خبر: ۲۵۵۸۶
۱۳:۴۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«در بدترین سال‌ها به همنوعان افغانی بی‌حرمتی نکردیم آنها نیز بخشی از تاریخ بازسازی ایران بعد از جنگ هستند نگرانی عراقچی درباره سالیانه یک میلیون مهاجر شرق است که از خاک ایران عازم غرب می‌شوند و بیش از این توان جلوگیری از آنها را نداریم.»

اخیرا عراقچی معاون وزیر خارجه گفته بود که اگر آمریکا بخواهد به سیاست‌های تحریمی خود علیه ایران ادامه دهد ممکن است که ما مجبور شویم از برادران و خواهران افغانی خود بخواهیم که ایران را ترک کنند.

عراقچی امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی تاکید کرد که از صحبت‌های او سوء‌برداشت شده و او نگفته که در صورت افزایش فشارها با خواهران و برادران افغانی خود خداحافظی می‌کنیم و اصلا بحث اخراج و بازگرداندن مهاجران افغانی مطرح نیست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی