تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

قاضی‌پور: خودروسازان سود وام‌هایشان را از مردم می‌گیرند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به علل گرانی خودرو، گفت: خودروسازان وام‌هایی با نرخ سود بالا دریافت می‌کنند و سود وام‌هایشان را از مردم مظلوم می‌گیرند.

کد خبر: ۲۵۵۶۸
۱۱:۱۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - نادر قاضی‌پور با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، گفت متأسفانه صنعت خودروسازی ما به یک بنگاه سیاسی تبدیل شده است و یقه سفیدان و مشاورانی در این صنعت با حقوق‌های کلان حضور دارند که نیازی به وجود آنان نیست.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از کارگران خودروسازی، افزود: نیروی کار به ویژه کارگران صنعت خودروسازی بسیار فعال هستند و حتی در روزهای تعطیل هم مشغول به کار هستند و نباید وجود افراد مازاد در این صنعت، بهانه‌ای برای تعدیل نیرو و بیکاری کارگران شود.

عضو فراکسیون کارگری مجلس با انتقاد از کاهش شدید تولید خودرو در کشور، تصریح کرد: حدود ۴۱ هزار نیروی انسانی در شرکت خودروسازی سایپا مشغول به کار هستند و با وجود این میزان از نیروی کار، انتظار این است که میزان تولید خودرو هم افزایش یابد و پاسخگوی حجم تقاضای مردم باشد.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو آن است که خودروسازی ما بنگاه‌داری می‌کند، تصریح کرد: خودروسازان باید تا جایی که امکان دارد قطعات خودرو را مستقیماً از قطعه‌ساز داخلی خریداری کنند و از این طریق تا حد زیادی هزینه تولید خودرو را کاهش دهند.

وی تاکید کرد: بعضاً خودروسازان وام‌هایی با نرخ سود بالا دریافت می‌کنند و به جای آنکه نیروهای مازاد خود را کاهش دهند و یا قطعات داخلی خریداری کنند، سود وام‌هایشان را از مردم مظلوم می‌گیرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه اخیراً مدیر عامل شرکت سایپا در گزارش‌های خود این شرکت خودروسازی را بسیار زیان‌ده معرفی کرده است، اظهار داشت: بنده به مدیرعامل این شرکت خودروسازی گفتم که شما هیئت تسویه نیستید و به جای آنکه این شرکت را ورشکسته نشان دهید تا بتوانید قیمت‌ها را افزایش دهید، بهتر است به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت خودروهای داخلی باشید.

قاضی‌پور با بیان اینکه تا زمانی که خودروسازی در کشورمان انحصاری است مشکلات این بخش هم ادامه دارد، گفت: مجلس و به ویژه کمیسیون صنایع و معادن پیگیر بررسی علل گرانی‌های اخیر خودرو است.

وی با انتقاد از عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: طرح سوال از رحمانی به علت گرانی‌های خودرو تهیه و به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه شده است تا این وزیر پاسخگوی نابسامانی‌های بازار خودرو باشد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی