تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آمریکا تحریم‌های بیشتری را علیه دولت مادورو اعمال کرد

دولت آمریکا تحریم‌های بیشتری را علیه ونزوئلا و علیه بخش‌های خدمات امنیتی و دفاعی این کشور وضع کرده است.

کد خبر: ۲۵۵۴۷
۰۹:۴۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید می‌خواهد نشان دهد که کمپین چهار ماهه تحریم‌ها و فشارها علیه دولت نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا کمرنگ نشده و همچنان به قوت خود باقی است؛ این تحریم‌ها به ویژه پس از کودتای نافرجام علیه دولت کاراکاس توسط خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون افزایش داشته است.

با وجود تحریم نفتی آمریکا علیه ونزوئلا که عضوی از اوپک است، مادورو همچنان با حمایت کوبا، روسیه و چین بر سر قدرت است و حمایت ارتش و سایر نهادهای دولتی را در اختیار دارد.

در همین حال یکی از مقام‌های ارشد دولت آمریکا که خواست نامش فاش نشود، گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اخیراً صحبت کرده و مشخص شده که مسکو نسبت به سرنوشت مادورو نسبتاً بی علاقه است.

وی ادامه داد: دست کم به عقیده ما، پوتین اهمیتی به ونزوئلا نمی‌دهد. این یک مساله برای مسائل ژئوپلیتیکی بزرگ‌تر است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که کمپانی‌های خارجی و آمریکایی که در بخش‌های خدمات امنیتی و دفاعی ونزوئلا همکاری می‌کنند حالا با تحریم‌هایی روبه‌رو می‌شوند.

دولت آمریکا همچنین دو کمپانی نقل و انتقال و دو نفتکش را که اقدام به انتقال نفت به کوبا می‌کنند، در فهرست سیاه خود قرار داده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی