تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

عارف: سند ۲۰۳۰ به کلی کنار رفته است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سند ۲۰۳۰ کلا از فضای آموزشی کشور کنار رفته است و وزیر آموزش و پرورش هم بارها در کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرده به هیچ وجه و در هیچ جای رسمی در این وزارتخانه، هیچ اقدامی در ارتباط با سند ۲۰۳۰ مطرح نیست.

کد خبر: ۲۵۴۵۳
۱۵:۵۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خانه ملت، محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر اجرای سند 2030 در مدارس گفت: سند ۲۰۳۰ از دستور کار آموزش و پرورش خارج شده است؛ ما اطلاع دقیق داریم که بعد از اولین تذکر مقام معظم رهبری، این سند اجرا نمی‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: سند ۲۰۳۰ کلا از فضای آموزشی کشور کنار رفته است و وزیر آموزش و پرورش هم بارها در کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرده به هیچ وجه و در هیچ جای رسمی در این وزارتخانه، هیچ اقدامی در ارتباط با سند ۲۰۳۰ مطرح نیست.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه گفت: ما سندی بهتر از 2030 داریم که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یک سند بسیار مترقی است.

وی توضیح داد: حداقل 10 سال در یک فضای دقیق و کارشناسی و با حضور تقریبا همه وزرای آموزش و پرورش و آموزش عالی سابق برای تدوین این سند تلاش شده و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم تصویب کرده و انتظار ما این است که وزارت آموزش و پرورش به صورت جدی‌تر در اجرایی کردن این سند گام بردارد.

عارف با اشاره به حمایت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اجرای این سند، ادامه داد: اصرار داریم مسئولان در رابطه با این سند به صورت جدی‌تر جلو روند زیرا اگر این سند با جدیت اجرا شود، نیازی به هیچ سند دیگری نیست و سند ۲۰۳۰ هم همانطور که اشاره کردم کلا کنار رفته است.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی