تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
مطهری:

وزیر آموزش و پرورش درباره اتفاق رخ داده در برخی مدارس باید پاسخ دهد

نماینده مردم رودسر در مجلس پخش فیلم رقص در یکی از مدارس در فضای مجازی را خلاف شئونات اسلامی دانست و خواستار رسیدگی به این موضوع شد، نایب رئیس مجلس هم خواستار پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش در این باره شد.

کد خبر: ۲۵۳۹۷
۲۱:۳۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - اسدالله عباسی در جلسه نوبت بعد از ظهر امروز (سه شنبه) مجلس گفت: پخش فیلم رقص در یک مدرسه که در فضای مجازی منتشر شده است خلاف شئونات اسلامی است.

وی ادامه داد: این چه وضعیتی است که در برخی مهدهای کودک و مدارس آموزش و پرورش مشاهده می‌شود؟ این مسئله دغدغه کمیسیون فرهنگی مجلس هم هست. دستور رسیدگی به این مسئله را صادر کنید.

عباسی در تذکری دیگر پرسید: چرا معاون وزیر آموزش و پرورش درباره نظام رتبه بندی معلمان ساماندهی حق التدریسی و آموزشیاران و پیش دبستانی‌ها دستورالعملی صادر کرده که موجب نگرانی فرهنگیان شده است؟ این دستورالعمل باید سریعاً اصلاح شود باید به فکر همسان سازی حقوق بازنشستگان، بیمه تکمیلی فرهنگیان و رتبه بندی معلمان بود.

علی مطهری در پاسخ به تذکر اول نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: تذکر مهمی است، اینکه در مدرسه‌ای  ترانه ای با محتوای بسیار سخیف آن هم با ساز و آواز و بزن و بکوب اجرا کنند و دانش آموزان را وادار به حرکات خاصی کنند آن هم در ساعت رسمی مدرسه، قابل قبول نیست و وزیر آموزش و پرورش باید پاسخ دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: به عقیده بنده مدیران مدارس باید بلافاصله برکنار شوند. این مسئله قابل تحمل نیست. مخصوصاً با توجه به محتوایی که خوانده می شود معلوم است برنامه ریزی شده است. چطور آموزش و پرورش ما تا این حد غافل است؟
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
وقتی که آموزش و پرورش و تجربه های موفق ملتها در پیشرفت و توسعه ای کشورها برای ما اولویت اول نباشد ، همه مقصریم و از این بیشتر نباید از آموزش و پرورش به حال خود رها شده انتظار داشت
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی