تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تشکیل کمیته‌ای در فراکسیون امید برای بررسی وضعیت معیشتی مردم

سخنگوی هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ای در فراکسیون امید برای بررسی وضعیت معیشتی مردم خبر داد و گفت: مقرر شد که این کمیته طرحی را برای بهبود وضعیت معیشتی مردم ظرف دو هفته آینده تهیه و تدوین کند.

کد خبر: ۲۵۱۸۴
۰۹:۵۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - فاطمه سعیدی با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه موضوع افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن مطرح شد و مخالفان و موافقان این موضوع نظرات خود را در این رابطه مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد که کمیته ای به ریاست آقای تابش نایب رئیس فراکسیون امید برای بررسی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تشکیل شود و در نهایت این کمیته طرحی را ظرف دو هفته آینده برای ارائه راهکارهایی جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم و کمک به اقتصاد کشور تهیه و به فراکسیون ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح بعد از بحث و بررسی در فراکسیون به عنوان طرح فراکسیون امید برای مطرح شدن در صحن مجلس تقدیم هیات رئیسه می شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی