تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
روحانی:

نفت را می‌فروشیم؛ قدرت آمریکایی‌ها در حد زبان درازشان نیست

News Image Lead

رئیس جمهور با قدردانی از همه کسانی که برای ایرانی آباد و توسعه یافته تلاش می کنند، افتتاح هر پروژه عظیم توسعه ای در کشور را ضربه ای بزرگ بر دشمنان خواند و تاکید کرد: ما باید دشمن را پشیمان کرده و به نقطه عقلانیت برگردانیم.

کد خبر: ۲۵۰۲۳
۱۳:۰۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز- حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری همزمان از چند طرح عمرانی ، آبی و نیروگاهی در استان کرمانشاه اظهارداشت: ما منطقه و قدرت ملت ایران را بهتر از دیگران می شناسیم ، با کسی نیز دشمنی نداریم اما در برابر هیچ توطئه ای دست روی دست نمی گذاریم.

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح قطعه اول طرح آب‌های گرمسیری استان کرمانشاه، تأکید کرد: این مجموعه‌ای که امروز افتتاح شد شاید بزرگترین طرح توسعه منابع آب و خاک در تاریخ کشور باشد و این طرح بسیار عظیم و سرنوشت‌ساز برای توسعه منطقه و امنیت غذایی کشور حائز اهمیت است.

اهم اظهارات رئیس جمهور به شرح زیر است:

* مجموعه این طرح‌ها، توسعه بیش از پیش منطقه غرب کشور را به همراه خواهد داشت، برای این طرح سال‌ها فکر شده، با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری ایشان در مورد این طرح بحث می‌کردیم و در دولت آقای خاتمی این طرح را به شورای عالی امنیت ملی بردیم و جلسات مستمری در دبیرخانه شورا برای تصویب آن داشتیم و مرحوم هاشمی به صورت مداوم در مورد روند اجرای این طرح سوال می‌کرد.

* امسال از نظر منابع آبی در کشور سال بسیار خوبی داشتیم. مجموعه ذخایر سدهای کشور 80 درصد پرشده است و از اول فروردین ماه تا امروز حدود 32 میلیارد مترمکعب آب وارد کشور شده و این نعمت بزرگ خداوند برای کشور خیر و برکت به همراه داشته است. به مسئولین گردشگری کشور یادآوری می‌کنم که باید از این فرصت خوب که برای طبیعت ایران ایجاد شده، استفاده کنند و تحول بزرگی را در زمینه گردشگری ایجاد نمایند.

* از رهبر معظم انقلاب که با درخواست استفاده از تسهیلات 8 میلیارد دلاری برای تکمیل این طرح از صندوق توسعه ملی موافق کردند، قدردانی می کنم. امروز روزی است که من از سال 82 آرزوی رسیدن آن را داشتم و امیدوارم ادامه این طرح با تأمین اعتبار آن ادامه و تکمیل این طرح با تأمین اعتبار انجام شود. در دولت‌های یازدهم و دوازدهم 37 سد و بند تکمیل شده، 5 سد هم در شرف تکمیل است و این کار بسیار بزرگی است که انجام شده است.

*خوشحالم در روزهایی که عربده‌کشی دشمنان بیشتر شده و حرف‌های بی‌ربط ناروا و غلط می‌زنند، مردم ما شاهد افزایش روحیه تلاش و کوشش هستند و افتتاح چنین طرح‌های مهمی را داریم که افتتاح هریک از آنها ، ضربه ای بزرگ به دشمنان است.

* پیشرفت‌ها و فعالیت‌های جدید در کشور همچنان ادامه دارد، ما ان‌شاء‌الله مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت، نفت خودمان را می‌فروشیم و نیازهای خود را جبران می‌کنیم. حرف آمریکایی‌ها کاملاً بی‌اساس است قدرت آنها در حد زبان درازشان نیست، ما منطقه و قدرت ملت بزرگ ایران را بهتر از آنها می‌شناسیم .فداکاری و قدرت ملت ما بیشتر از تصور آمریکایی‌هاست.

این خبر تکمیل می شود ...

 

سدهای جامیشان و شرفشاه در استان کرمانشاه افتتاح شدند

با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس سدهای جامیشان و شرفشاه در استان کرمانشاه افتتاح شدند.

افتتاح و بهره‌برداری سد و شبکه آبیاری جامیشاه در شهرستان سنقر و همچنین آبگیری سد مخزنی شرفشاه در شهر سومار با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد.

این دو پروژه بخشی از طرح ملی آب‌های گرمسیری به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های تنظیم و انتقال آب در استان کرمانشاه است که قطعه اول آن در سفر امروز رئیس جمهور به کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی