تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بولتون: در کنار مردم ونزوئلا هستیم

ارتش آمریکا امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که تحولات ونزوئلا را با دقت دنبال می‌کند اما در عین حال مدعی شد که در این تحولات نقشی ندارد.

کد خبر: ۲۴۹۷۹
۰۸:۲۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رویترز، آرماندوهرناندز، سخنگوی ارتش آمریکا اظهار کرد: ما تحولات اخیر ونزوئلا را با دقت رصد می‌کنیم و با شرکای خود و حلقه ارشد فرماندهی در تماس نزدیک هستیم.

او ادامه داد: در شرایط فعلی، مأموریت مرکز فرماندهی جنوب ارتش آمریکا تغییری نکرده است.

از سوی دیگر، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در توییتی نوشت: نیروهای مسلح ونزوئلا باید از مردم و قانون اساسی این کشور حفاظت کنند.

او در این توییت مداخله‌جویانه خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید در کنار مجمع ملی و نهادهای مشروع در مقابل غصب دموکراسی ایستادگی کنند. آمریکا در کنار مردم ونزوئلا است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی