تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

توضیحاتی درباره سفر رئیس قوه قضاییه به سیستان و بلوچستان

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از اولین سفر حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت به استان سیستان و بلوچستان خبرداد.

کد خبر: ۲۴۹۲۹
۱۱:۱۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس قوه قضائیه، استان سیستان و بلوچستان را به عنوان اولین استان برای سفر رسمی انتخاب کرده اند که نشانه توجه و اهمیت ایشان به استان است که قطعاً ثمرات بسیار خوبی برای استان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم این سفر برای مردم استان و دستگاه قضائی باعث خیر و برکت باشد و آنچه که خیر مردم است در این سفر رقم بخورد و بتوانیم از ظرفیت مسئولان عالی قضائی در استان به بهترین نحو استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: همزمان با سفر ایشان به استان نیز شش هئیت از مسئولان عالی رتبه قضائی به شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان اعزام و مسائل و مشکلات قضائی مردم در این شهرستان‌ها را بررسی می‌کنند که مشکلاتی که توسط این هئیت در استان جمع آوری می‌شود در جلسه مسئولان عالی رتبه قضائی بررسی و تصمیمات لازم برای حل آنها اتخاذ می‌گردد.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با نخبگان، دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان، دیدار با روحانیون شیعه و سنی در استان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضائی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضائی از مهمترین برنامه‌های سفر ایشان به استان است.

وی افزود: همچنین بازدید از مناطق سیل زده منطقه سیستان نیز در دستور کار ایشان قرار دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی