تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

وزارت کشور: تنش‌های اجتماعی کاهش قابل توجهی داشته است

معاون سیاسی وزارت گفت: تنش‌های اجتماعی ما در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ کاهش قابل توجهی داشت و نشان دهنده این است که مردم به امنیت کشورشان حساس هستند.

کد خبر: ۲۴۹۲۶
۱۰:۴۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - افتتاحیه نشست معاونان سیاسی امنیتی استانداران کشور صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی سیاسی وزیر کشور در این نشست، گفت: تنش‌های اجتماعی ما در سال 97 نسبت به سال 96 کاهش قابل توجهی داشت و نشان دهنده این است که مردم به امنیت کشورشان حساس هستند.

وی افزود: مهم ترین عنصری که می‌تواند در امنیت کشور موثر باشد، هوشیاری مردم است. طبق نظرسنجی‌های مختلف در کشور، حداکثر رضایت‌مندی مردم در حوزه امنیت بوده و باید این را مغتنم شمرد.

معاون سیاسی وزارت کشور ادامه داد: در تمام مناسبت‌ها تهدید وجود دارد. یکی از کارهای بسیار مهمی که گزارش دهی آن کار ساده ای نیست، مدیریت عادلانه در زمینه تجمعات صنفی است. در گذشته نتیجه این تجمعات منجر به درگیری با پلیس می‌شد ولی امروز می‌بینیم این تجمعات با توجه به مطالبات آنان، مدیریت شد و با تدبیر اجازه سوءاستفاده از این تجمعات به دشمنان داده نشد.
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی