تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

انتخاب رشته بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آزمون دکتری

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری است، گفت: تا صبح امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر انتخاب رشته کردند.

کد خبر: ۲۴۷۰۹
۱۰:۰۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
انتخاب رشته بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آزمون دکتریدیدارنیوز - حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری ۹۸ روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد، بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز از تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ داوطلب مجاز تعداد ۱۰۰ هزار و ۱۶۴ داوطلب یعنی ۶۶.۵ درصد افراد مجاز برای انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

توکلی ادامه داد: اطلاعیه اصلاحات انتخاب رشته نیز با توجه وصول رشته‌های جدید و تغییر ظرفیت از سوی برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، بنابراین آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند هم می‌توانند در صورت تمایل تا فردا برای مشاهده یا ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی