تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
هم اندیشی وزارت بهداشت روسیه و ایران در خصوص موادمخدر

همکاری روسیه و ایران در مبارزه با مواد مخدر

در دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با معاون وزیر بهداشت فدراسیون روسیه بر همکاری‌های دوجانبه در زمینه ایجاد لینک بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دو کشور در زمینه درمان و بازتوانی معتادان تأکید شد.

کد خبر: ۲۴۷۰۸
۰۹:۵۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز- در دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با معاون وزیر بهداشت فدراسیون روسیه بر همکاری‌های دوجانبه در زمینه ایجاد لینک بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دو کشور در زمینه درمان و بازتوانی معتادان تأکید شد.
 
به نقل از فارس، اسکندر مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با معاون وزیر بهداشت فدراسیون روسیه دیدار کرد و در این دیدار بر همکاری‌های دوجانبه در زمینه ایجاد لینک بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دو کشور در زمینه درمان و بازتوانی تأکید شد.

 وی ضمن تبیین تشکیلات و وظایف ستاد مبارزه با مواد مخدر با محوریت کاهش آسیب، درمان و بازتوانی معتادان، به بیان اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری و فرهنگی، درمانی و بازتوانی، شیوه‌های درمانی و رویکرد صیانت اجتماعی کشورمان پرداخت.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نقش و جایگاه سازمان‌های مردم‌نهاد را در حوزه مبارزه با مواد مخدر مهم برشمرد و بر همکاری‌های دوجانبه در زمینه انتقال تجارب در کاهش تقاضا، درمان، بازتوانی، ایجاد لینک بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دو کشور در حوزه درمان و بازتوانی، شیوه‌های درمانی، جاسازی و قاچاق، پول‌شوئی، جرائم فضای مجازی، ارتقاء همکاری‌های دوجانبه در زمینه کاهش تقاضا، درمان و بازتوانی در افغانستان و انتقال تجارب در خصوص مواد روان‌گردان جدید (NPS) تأکید کرد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار از روسیه از مرکز پیشگیری جوانان از گرایش به مصرف مواد مخدر وزارت بهداشت روسیه بازدید خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی