تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

چاوش‌اوغلو:عدم تمدید معافیت‌ها به صلح و ثبات منطقه کمکی نمی‌کند

وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر عدم تمدید معافیت‌های نفتی ایران، از اعمال تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران انتقاد کرد.

کد خبر: ۲۴۴۹۸
۲۱:۱۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مولود چاوش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در توییتی نوشت: تصمیم آمریکا برای اتمام معافیت‌های نفتی ایران نه تنها به حفظ صلح و ثبات خاورمیانه کمکی نمی‌کند، بلکه به مردم ایران آسیب می‌زند. ترکیه تحریم‌های یک‌جانبه و تحمیل چگونگی روابط یک کشور با همسایه‌اش را قبول ندارد.

کاخ سفید امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای به‌طور رسمی اعلام کرد معافیت‌های تحریمی که برای خریداران بزرگ نفت ایران در نظر گرفته بود، دیگر تمدید نخواهد کرد. بنابراین، این معافیت‌ها روز دوم ماه مه (۱۲ اردیبهشت ماه) پایان خواهد یافت.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی