تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه به سرلشکر جعفری و سلامی

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیام‌های جداگانه انتصاب سرلشکرجعفری به مسئولیت "قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم و سرلشکر سلامی به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران را تبریک گفت.

کد خبر: ۲۴۴۸۶
۱۵:۵۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از سپاه نیوز ،در پیام حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به سرلشکر محمد جعفری  آمده است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری (زید عزه)

سلام علیکم

اکنون که با تدبیر و اراده حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پس از دوره موفق "فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" به مسئولیت "قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)" منصوب شده اید، وظیفه خود می دانم ضمن تبریک این انتصاب مبارک، از مدیریت جهادی و تلاش های مخلصانه آن برادر گرانقدر طی دوران تصدی فرماندهی افتخارآمیز نهاد مقدس سپاه در خدمت به نظام و ملت با عظمت ایران اسلامی قدردانی نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له و توانمندی‌ها و شایستگی های جنابعالی برای ایفای نقش های موفق و موثر در گسترش و تبیین معارف انقلاب اسلامی با تکیه بر خطوط ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب و بهره گیری از ظرفیت های موجود در جامعه اسلامی به ویژه علمای دینی و نخبگان فرهنگی و جهادی و انقلابی و تعامل و هم افزایی با مجموعه‌های فرهنگی سپاه و بسیج، پشتوانه ارزشمند و مطمئنی برای موفقیت در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب و میهن اسلامی به شمار می رود.

اینجانب توفیق روز افزون جنابعالی در این سنگر خطیر، تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 همچنین متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه سرلشکر سلامی نیز به این شرح است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (زید توفیقه)

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) همزمان با نیمه شعبان و سالروز تاسیس سپاه ، برگ زرین دیگری بر افتخارات دوران خدمت در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

یقیناً این انتصاب شایسته، حاکی از اعتماد معظم له به جنابعالی است که از پیشینه ای درخشان و تجارب ارزنده برخوردار و از زینت بلاغت و خلاقیت بهره مند بوده و قریب چهار دهه نقش‌آفرینی در سنگرهای خطیر و راهبردی این نهاد مقدس را در کارنامه خود به ثبت رسانده اید.

انجام مطلوب این مسئولیت خطیر، تنها با تکیه بر الطاف الهی و توجه ویژه بر پیاده‌سازی انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه در عرصه تقویت گوهر درونی سپاه یعنی تقوا، بصیرت و معنویت با نقش آفرینی جنابعالی و به‌کارگیری نیروی انسانی مومن، کارآمد، اندیشه ورز و آینده نگر و  ارتقاء روز افزون سطح آمادگی ها و توانمندسازی و تعالی معنوی و بصیرتی فرماندهان و آحاد کارکنان سپاه پاسداران با اقدام و عمل جهادی و انقلابی میسور خواهد بود.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای تعمیق همکاری ها و هم افزایی ها، توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای همه جانبه کشور در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و عمل به تدابیر و منویات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی