تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پیام تبریک مسئولین نظام به فرمانده جدید سپاه پاسداران

تعدادی از مسئولان عالیرتبه نظام انتصاب فرماندهی جدید کل سپاه پاسداران به سردار حسین سلامی تبریک گفتند.

کد خبر: ۲۴۴۰۴
۰۸:۳۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - تعدادی از مسئولان عالیرتبه نظام انتصاب فرماندهی کل سپاه پاسداران که شب گذشته با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به امضا رسید، به سردار حسین سلامی تبریک گفتند.

پیام تبریک صالحی به سردار سلامی

 متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی، سردار سرلشکر حسین سلامی

بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

حضور شخصیتی بصیر، جامع نگر و انقلابی در این سنگر حساس و مقدس نمایانگر توانمندی، درایت و هوشمندی جنابعالی در ادامه مسیر اسلاف خود به منظور ایجاد اندیشه‌ای نو و کوششی خستگی ناپذیر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌باشد.

در پایان دوام سلامتی و بهروزی جنابعالی و همکاران گرامی را در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) از درگاه احدیّت مسئلت می‌نمایم.
 
تبریک رئیس دفتر رئیس جمهوری به سردار سلامی

متن پیام تبریک دکتر واعظی به سردار سلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را بعنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال، موفقیت شما در این مسئولیت خطیر را مسئلت دارم.

برغم خواست و آرزوی بدخواهان و دشمنان نظام و ملت، عزم و اراده دولت تدبیر و امید بر تداوم همکاری و تعامل نزدیک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. اینجانب امیدوارم همکاری‌های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، با انتصاب جنابعالی بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهوری
 
پیام تبریک وزیر نفت به سردار سلامی

متن کامل پیام وزیر نفت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را از سوی مقام‌معطم رهبری، به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن جناب در اجرای این مسئولیت سنگین، توفیق مسئلت می‌کنم.
 
تبریک دبیر شورای عالی امنیت ملی به فرمانده جدید سپاه

متن پیام دبیر شورای عالی امنیت ملی به شرح زیر است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشآتگرفته از تقوی، مشی جهادی و انقلابی، دانش و تجربیات موفق شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و می‌تواند به عنوان سرمایه‌ای ارزنده مسیر تعالی مستمر نهاد مقدس سپاه را، پرشتاب‌تر کند.

امید است به برکت روز میلاد مولایمان حضرت ولی عصر (عج) این انتصاب شایسته منشأ برکت و خیر کثیر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و کشور عزیزمان، ایران پرافتخار باشد.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی-دریابان علی شمخانی
 
پیام سردار صفوی به سردار سلامی
 
سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی انتصاب سرلشکر پاسدار سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه در روز پانزده شعبان المعظم و ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اعطای درجه سرلشکری از سوی فرمانده معظم کل قوا را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

فرماندهی جنابعالی در سپاه که بحمدالله برخوردار از ایمان و خردمندی، تقوا و اخلاص و دارای سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس و دانش نظامی در سطوح عالی سپاه پاسداران می باشید، نویدبخش دوره‌ای پرافتخار در حیات طیبه سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی است.

برخورداری از اندیشه و نگاه راهبردی و شناخت عمیق شما نسبت به تغییر و تحولات محیط ملی، منطقه‌ای و بین المللی و همچنین قدرت ابتکار عمل، پیش بینی و پیش دستی عالمانه نسبت به رخدادهای آینده، جنابعالی را فرمانده‌ای در طراز انقلاب کبیر اسلامی قرار داده است.

ان شاءالله در دوران فرماندهی جنابعالی شاهد تقویت، رشد و تکامل همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  ابعاد گوناگون از جمله اقتدار دفاعی و فرهنگی، قدرت بازدارندگی مؤثر، اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی  و کمک به سازندگی کشور و  رویاروئی با حوادث غیر مترقبه  خواهیم بود.

اینجانب با قدرشناسی از مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بابت این انتخاب شایسته و هوشمندانه، موفقیت و سربلندی آن همرزم مومن، شجاع  و آحاد پاسداران دلاور و سلحشور را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ذات اقدس ربوبی مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
 
تبریک جهانگیری به فرمانده جدید سپاه

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری که نشان دهنده شایستگی ها و تجارب ارزشمند شما در دوران مسئولیت های مختلف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، صمیمانه تبریک می گویم.

با توجه به نقش تاثیرگذار و توانمندی های فراوان نیروهای مسلح و بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند توسعه کشور (که یکی از جلوه‌های زیبای آن حضور سپاه و ارتش در جریان سیلاب های اخیر کشور بود)، دولت آمادگی کامل دارد، ضمن حمایت از نیروهای مسلح از این توانمندی در حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور استفاده نماید.

از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما در این مسئولیت مهم و خطیر را مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری . معاون اول رییس جمهور
 
پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرلشکر سلامی

در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

 متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی
با سلام و تحیات،

انتصاب جنابعالی به سمت "فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و قابلیت‌های سرشار آن برادر مومن انقلابی و ولایتمدار است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک تعهد، توانمندی‌ها و شایستگی های ناشی از سال ها نقش آفرینی های سترگ و موثر در مدیریت های کلان و مسئولیت‌های گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه یک دهه تصدی موفق جانشینی فرمانده کل، همراه با تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و برخورداری از زیور خلاقیت و ابتکار؛ پشتوانه مطمئن و تعیین کننده‌ای در فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) از جنابعالی در "ارتقای توانمندی های همه جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و نیز تقویت گوهر درونی سپاه یعنی تقوا و بصیرت و همچنین گسترش مدیریت های برخوردار از بنیه معنوی در توانایی های کارشناسی واعتلا فرهنگی و ... برداشتن گام های بلند به سوی تکامل" و تعمیق هم افزایی با سایر نیروهای مسلح در پیشبرد راهبردهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با به شمار می‌رود.

توفیق روز افزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری . رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
 
پیام وزیر دفاع به سردار سلامی

متن پیام بدین شرح است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
إنّ اللهَ یُحِبُّ الَّذیِنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِهِ صَفّاً کَأنَّهُم بُنیَانٌ مَرصوُص

خداوند کسانی را دوست می دارد که در راه او جهاد می کنند  «و از ثابت قدمی »گوئی بنائی پولادین و استوارند.

صف، آیه۴
 
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

ارتقاء درجه و انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همزمان با ایام فرخنده میلاد موفور السرور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه و سالروز تشکیل نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم در پرتو تجارب گرانسنگ، نگاه عالمانه، ژرف اندیشانه و روحیه انقلابی و دشمن ستیزانه جنابعالی شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

توفیقات روز افزون آن برادر ارجمندم را در سایه الطاف وعنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبریهای حکیمانه مقام معظم فرمانده کل قوا از درگاه قادر متعال خواستارم.

سرتیپ ستاد امیر حاتمی . وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
 
ولایتی انتصاب فرمانده جدید سپاه را تبریک گفت

متن پیام علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با سلام

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی‌) به‌عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشگری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

برای جنابعالی در راستای اجرای دستورات و منویات فرمانده معظم کل قوا، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله به سپاه در جهت پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، توفیقات روز افزون مسئلت می‌نمایم.

همچنین لازم می‌دانم از زحمات سردار سرلشگر پاسدار جعفری که در جهت پیشبرد اهداف سپاه در دوره مسئولیت‌شان تلاش‌های فراوانی را داشته‌اند تقدیر و تشکر نمایم.

علی اکبر ولایتی
۲ اردیبهشت ماه ۹۸
 
تبریک وزیر کشور به سردار سلامی
 
متن پیام بدیم شرح است:

سلام علیکم وقت بخیر

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

سلام علیکم

افتخار انتصاب فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری را که نشان از شایستگی در پاسداری صادقانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و درایت و ایثار در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت خاضعانه به هموطنان دارد را به جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند منان، توجهات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را در موفقیت و عزت برای شما خواستارم.

همچنین ضمن قدردانی از مجاهدت و خدمات ارزشمند سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در دوران تصدی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی در دیگر عرصه های بالنده  انقلاب اسلامی دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی. وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور
 
پیام تبریک شهردار تهران به فرمانده جدید سپاه پاسداران

در متن پیام پیروز حناچی خطاب به سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی آمده است: «انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در روز ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (ع) تبریک و تهنیت عرض کرده و دوام توفیقات حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.»

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی، روز گذشته با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.
 
پیام تبریک رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خطاب به فرمانده‌کل جدید سپاه

به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، متن این پیام به شرح زیر است:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده‌کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

رشد و اعتلای جامعه و نظام اسلامی ما و پاسداری از کیان و ارزش‌های انقلاب در گرو صلابت و اقتدار نیروهای نظامی آن است. در این میان، شایستگی‌ها و تجارب ارزنده جنابعالی در مسئولیت‌ها و سنگرهای مختلف سپاه سرمایه ارزشمندی است که می‌تواند پیکره‌ این نیرو را در ارتقای ضریب قدرت رزمی و دفاعی توانی تازه ببخشد. بدین وسیله، انتصاب شایسته‌ جنابعالی را به مقام فرماندهی‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی و توفیقات روز افزونتان را در مسیر پیش رو از خداوند متعال خواستارم.
 
پیام تبریک وزیر دادگستری برای انتصاب فرمانده کل سپاه

به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، متن پیام سید علیرضا آوایی به شرح زیر است:

«سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و احترام

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه سالروز تشکیل این نهاد مقدس و ارزشمند را تبریک و تهنیت می گویم. بی شک بصیرت، روحیه انقلابی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در سالهای متمادی خدمت در سپاه، پشتوانه ای غنی و کارآمد برای ارتقای سطح توانمندی و بروز توانایی های بالقوه این شجره طیبه خواهد بود. 

از خداوند منان مسئلت دارم در ظلّ عنایات حضرت صاحب الامر ارواحنا له الفدا موفق و موید باشید.

سیدعلیرضا آوائی»
 
تبریک فرمانده کل ارتش به سرلشکر سلامی

به نقل از روابط عمومی ارتش، در پیام امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به سردار سرلشکر سلامی آمده است؛

همسنگر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم؛

ارتقاء درجه و انتصاب شایسته حضرتعالی با حکم مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در جایگاه فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همزمان با مولود یگانه منجی عالم بشریت، مهدی موعود و ایام تأسیس آن نهاد انقلابی صورت گرفت را صمیمانه به آن همسنگر گرامی تبریک گفته و امیدوارم در پناه حضرت حق و در سایه رهنمودهای دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا و با توجه به شایستگی‌ها و تجارب ارزنده در مسئولیت‌های گوناگون، در این مسئولیت خطیر نیز موفق و مؤید باشید و انشاءا... همدل و همدوش با یکدیگر و در سایه رهبری امام خامنه‌ای عزیز پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) برسانیم.

پیام تبریک فرماندهان ارشد سپاه به سرلشکر سلامی

در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ فرماندهان ارشد سپاه در پیامی این انتصاب را تبریک گفتند.

متن پیام فرماندهان ارشد سپاه به این شرح است:

 برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 با سلام و تحیات

خدای بزرگ را شاکریم با تدبیر مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا( مدظله‌العالی ) در پایان دوره فرماندهی موفق و افتخارآمیز سرداری عالیقدر  ،انقلابی و بصیر، سرداری دیگر از همان جنس به "فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" منصوب شد.

 در این رهگذر بر خود وظیفه می دانیم با سپاس و قدردانی از مجاهدت ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و موثر ۱۲ ساله سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری که دوره ای درخشان و معنادار از نقش آفرینی های سترگ و تعیین کننده سپاه در عرصه داخلی و منطقه ای و تضمین امنیت پایدار ملی و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و دفاع غیر محافظه کارانه از انقلاب و نظام اسلامی را در تعامل و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح رقم زد؛ انتصاب شایسته ی آن برادر مجاهد و فرهیخته به فرماندهی این نهاد مقدس با حکم مبارک فرماندهی کل قوا را تبریک عرض می نماییم.

بی‌تردید حسن اعتماد معظم له و پیشینه تابناک و موفقیت آمیز جنابعالی در سنگرهای متعدد مدیریتی و آراستگی به زیور ایمان ،تقوا و عمل انقلابی و درایت و هوشمندی قابل تحسین و نیز تبعیت و حمایت آحاد فرماندهان و کارکنان سپاه، پشتوانه ای مقتدر و مطمئن در پاسخ به انتظارات مندرج در حکم انتصاب به شمار خواهد رفت.

 موفقیت ،عزت و سربلندی روز افزون آن فرمانده شجاع و مصمم، در این سنگر خطیر و  مقطع حساس تاریخی فراروی،  تحت عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اطاعت از فرامین و رهنمودهای نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی)را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ،سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین،دریادار پاسدار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی