تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

درخواست گوآیدو برای برگزاری بزرگترین راهپیمایی در تاریخ ونزوئلا

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا با فراخوان برگزاری بزرگترین راهپیمایی در این کشور آمریکای لاتین برای حفظ فشارها بر رئیس جمهوری برای ترک قدرت از حامیانش خواست تا اول مه سال جاری میلادی به خیابان‌ها بیایند.

کد خبر: ۲۴۳۴۴
۰۹:۲۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رویترز، خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا همچنین بار دیگر  از نیروهای مسلح خواست از وی حمایت کنند.

وی در جریان حضور در یک تجمع در شرق کاراکاس و تعیین تاریخ اول مه که روز جهانی کارگر نیز هست برای برگزاری این راهپیمایی بزرگ در ونزوئلا گفت: آنها باید به ما گوش دهند. آنها باید به حرف مردم که می‌گویند بس است، گوش فرا دهند. ما از مردم می‌خواهیم تا به بزرگترین راهپیمایی در تاریخ ونزوئلا که هدفش پایان دادن به این تراژدی در کشور است، شرکت کنند.

گوآیدو از سوی آمریکا، بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین و همچنین کشورهای اروپایی به عنوان رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا به رسمیت شناخته شده است.

نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری کنونی ونزوئلا گوآیدو را دست نشانده و عروسک خیمه شب بازی آمریکا می‌داند که هدفش براندازی دولت کاراکاس است و وضعیت نا بسامان اقتصادی در این کشور را بر گردن آمریکا می‌اندازد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی