تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پیشگیری از وقوع جرم با بالا بودن هزینه ارتکاب جرم

مشاور فرمانده ناجا خبر داد: افراد باید در صورت ارتکاب جرم هزینه بالایی را پرداخت کنند، چرا که این امر می‌تواند در پیشگیری از جرایم مفید باشد.

کد خبر: ۲۴۰۷۱
۱۱:۰۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سردار سعید منتظر المهدی در همایش" پیشگیری و امنیت" در دانشگاه بناب اظهار کرد: یکی از مواردی که در حوزه پیشگیری بسیار اثر گذار است پرداخت هزینه جرم است که باید این هزینه به قدری باشد که کسی نتواند به فکرجرم بیافتد، همان گونه که کشور ژاپن به علت بالا بردن نرخ هزینه‌های جرم، امروز جزو شش کشور امن جهان است. 

وی افزود: در بیشتر اندیشکده‌ها و دانشکده‌های نظامی و انتظامی جهان قبل از اینکه فنون نظامی و علوم انتظامی را آموزش دهند علوم ارتباطی، علوم شناختی و عملیات روانی را آموزش و سرلوحه تعلیم و تربیت خود قرار می‌دهند. 

منتظر المهدی با اشاره به راه‌های خود شناسی افزود: توجه به هوش هیجانی خود و دیگران و کنترل آنها باید بین جوانان بیشترتقویت شود تا کمترین فرصت سوزی در این سنین مهم و حساس را داشته باشند. 

وی با تاکید به الگو گرفتن جوانان از زندگانی اهل بیت علیه السلام افزود: زندگانی ائمه اطهار کامل‌ترین الگو برای جوانان و راه روشن برای آینده آنهاست. 

سردار منتظر المهدی گفت: برای عبور از بحران‌ها در سنین جوانی باید با جوانان ارتباط حسنه برقرار کرد و به جای استفاده از ادبیات تحقیر و تنبیه و تهدید  از اداب خوب اخلاقی تشویق، ترغیب و تحسین استفاده کرد. 

وی با اعلام این که از ۸۷۵۵ کیلومتر مرز حدود ۸۵۰۰ کیلومتر توسط مرزبانان نیروی انتظامی، حراست می شود، خاطر نشان کرد: مرزبانان با آمادگی کامل از هر گونه تعرض به مرز های ایران اسلامی دفاع می کنند. 

در پایان این همایش از خانواده‌های معظم شهدای حریم امنیت و ولایت تجلیل شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی