تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پامپئو، مادورو را یک "ظالم تشنه قدرت" توصیف کرد

وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر چهار روزه‌اش به آمریکای لاتین، بحران اقتصادی و سیاسی در ونزوئلا را محور مذاکراتش قرار داد و رئیس جمهوری این کشور را یک "ظالم تشنه قدرت" توصیف کرد.

کد خبر: ۲۳۹۶۰
۰۹:۲۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در جریان سخنرانی در پاراگوئه، به انتقاد از نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا پرداخت و پاراگوئه را یکی از رهبران مدافع دموکراسی توصیف کرد.

وی ادامه داد: پاراگوئه به عنوان یکی از اعضای گروه لیما در میان رهبرانی قرار دارد که به دفاع از دموکراسی می‌پردازند و خواستار برکناری مادورویی هستند که تشنه قدرت است و مردم و کشورش را به سمت نابودی کشانده است.

وزیر خارجه آمریکا همچنین پاراگوئه را برای "کار گروهی با هدف احیای ثبات و دموکراسی از ناآرامی و بی ثباتی ناشی از فعالیت‌های مادورو"، مورد تحسین قرار داد.

وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در پاراگوئه بر ضرورت از میان برداشتن سازمان‌های فعال تبهکار در منطقه مرزی بین برزیل، آرژانتین و پاراگوئه تاکید کرد.

وی همچنین در سفرش به پرو با مارتین ویزکارا، رئیس جمهوری این کشور و نستور پوپولیتزیو، وزیر خارجه پرو دیدار داشت و از مقام‌های لیما بابت پناه دادن به صدها هزار آواره ونزوئلایی و مقابله با فساد در پرو قدردانی کرد.

پامپئو همچنین با ارنستو آرائوخو، وزیر خارجه برزیل به صورت تلفنی صحبت کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی