تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مطرح کرد

آخرین وضعیت مدارس مناطق سیل‌زده و بازگشایی آنها

News Image Lead

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه در پلدختر، مشابه گلستان و خورستان مدارس ما در اختیار نیروهای امدادی قرار گرفته و اکنون محل اسکان اضطراری سیل زدگان شده است؛ منتها برای بازگشایی، مدارس را لازم داریم و باید در اختیار ما قرار بگیرند گفت: در پلدختر آمادگی لازم فراهم شده و هر تصمیمی که ستاد مدیریت بحران استان بگیرد، اداره کل آموزش و پرورش استان همراهی می‌کند.

کد خبر: ۲۳۷۷۲
۱۶:۵۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
دیدارنیوز - مهراله رخشانی مهر در گفت‌وگو با ایسنا، به اعلام وضعیت مدارس در مناطق سیل زده پرداخت و اظهار کرد: در استان گلستان، حداقل‌های لازم را فراهم کردیم و کانکس‌ها و میزونیمکت‌ها رسیده و از شنبه گذشته آمادگی برگزاری کلاس‌های درس را داشتیم و قاعدتاً هفته آینده کلاس‌های درس دایر می‌شود.

وی افزود: موضوع ساخت مدارس تخریب شده نیز باید در دستور کار قرار بگیرد که انجام خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که هم اکنون در استان لرستان حضور دارد درباره مدارس پلدختر و دیگر روستاهای آسیب دیده در سیل اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی‌های لازم هستیم؛ تا کنون ۷۲ کانکس رسیده و تا آخر هفته به ۱۰۰ عدد می‌رسد. ۵۰۰۰ میزونیمکت نیز خریداری شده که در انبارهای استان قرار دارد و از خرم آباد به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

رخشانی مهر با بیان اینکه در پلدختر، مشابه گلستان و خورستان مدارس ما در اختیار نیروهای امدادی قرار گرفته و اکنون محل اسکان اضطراری سیل زدگان شده است؛ منتها برای بازگشایی، مدارس را لازم داریم و باید در اختیار ما قرار بگیرد گفت: در پلدختر آمادگی لازم فراهم شده و هر تصمیمی که ستاد مدیریت بحران استان بگیرد، اداره کل آموزش و پرورش استان همراهی می‌کند. فردا وزیر آموزش و پرورش به پلدختر می‌آید و بازدیدی از مدارس خواهد داشت.

وی افزود: تعدادی مدارس در گل و لای هستند و آنها که قدیمی‌ترند و حجم گل و لای در آنها بیشتر است و باید تخریب و مجدد ساخته شوند. در برخی مدارس نیز دیواره‌های محوطه فرو ریخته است. در مجموع مدرسه‌ای که در جریان سیل تخریب شده باشد نداریم، اما بیش از ۵۰۰ مدرسه آسیب دیده‌اند و همانطور که گفته شد برخی مدارس تخریبی هستند که باید مجدد ساخته شوند، برخی نیاز به تعمیرات اساسی و برخی نیاز به تعمیرات جزئی دارند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره وضعیت مدارس خوزستان نیز گفت که ابتدای هفته آینده به خوزستان می‌رود و پس از ارزیابی ها اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی