تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
طرح فرزندخواندگی بهزیستی در سال گذشته

۱۷۰۰ کودک صاحب خانواده شدند

 ۱۰ هزار کودک در مراکز شبانه روزی و ۱۶ هزار کودک نیز در خانواده‌ها نگهداری می‌شوند،در سال ۹۷ حدود ۱۷۰۰ کودک به خانواده‌های متقاضی فرزند خواندگی سپرده شدند.

کد خبر: ۲۳۶۶۸
۱۴:۵۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز- معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از راه اندازی و توسعه مراکز رشد در استانهای مختلف خبر داد و گفت: این مراکز در جهت توانمند سازی کودکان تحت پوشش ایجاد شده است.

 حبیب الله مسعودی فرید در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: راه اندازی مراکز رشد در سال گذشته در تمامی استان‌های کشور آغاز شد و در سال جاری نیز هدف ما این است که در راستای گسترش این مراکز اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مراکز رشد در جهت توانمند سازی کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده است، گفت: توانمند سازی همه جانبه کودکان با مشارکت فرزندان موفق بهزیستی و همچنین همکاری مؤسسات حامی انجام می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶ هزار کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و در مراکز و خانه‌های کودک و نوجوان سازمان و همچنین در خانواده‌های جایگزین نگهداری می‌شوند.

فرید افزود: ۱۰ هزار کودک در مراکز شبانه روزی و ۱۶ هزار کودک نیز در خانواده‌ها نگهداری می‌شوند که در مراکز رشد در جهت توانمند سازی همه جانبه این کودکان اقدام خواهد شد.

وی در مورد واگذاری کودکان به خانواده‌های متقاضی نیز گفت: در سال ۹۷ حدود ۱۷۰۰ کودک به خانواده‌های متقاضی فرزند خواندگی سپرده شدند.
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی