تیتر امروز

انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ «دیوانه مردم هستم، نه قدرت»!
انتخابات ریاست جمهوری و روز مناظره‌ها (بروز رسانی می‌شود)

انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ «دیوانه مردم هستم، نه قدرت»!

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!
در چهارمین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی، استاد دانشگاه، محقق و دین‌پژوه مطرح شد:

نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!

چهارمین برنامه دیدار اندیشه به ادامه گفت‌وگو با محمد هرندی استاد دانشگاه، محقق و دین پژوه در خصوص ارتباط امر حکمرانی با دین و دینمداران اختصاص داشت. این گفت و گوی جذاب را بخوانید و ببینید.
شکسته شدن رکورد کمک های مردمی به هلال احمر

سیل و تجلی غیرت ایرانی

جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد رکورد کمک‌های نقدی داخلی مردم به جمعیت هلال احمر که ۶۳ میلیارد تومان در زمان زلزله کرمانشاه بود، برای سیل زدگان کشور شکسته شد.

کد خبر: ۲۳۶۶۳
۱۴:۳۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز- جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد رکورد کمک‌های نقدی داخلی مردم به جمعیت هلال احمر که ۶۳ میلیارد تومان در زمان زلزله کرمانشاه بود، برای سیل زدگان کشور شکسته شد.

به گزارش فارس، در اطلاعیه روابط عمومی جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از حسن اعتماد مردم نوع دوست ایران اسلامی آمده است: رقم مشارکت‌های نقدی مردم (واریز مستقیم به حساب) تا ساعت ۸ صبح دوشنبه ۱۹ فروردین ماه به مبلغ بیش از 690  میلیارد و 176 میلیون و 320 هزارو 251 ریال  رسیده است. این بدان معناست که مردم نوع دوست ایران رکورد کمک‌های مردمی در زلزله کرمانشاه را شکسته اند. 
 
بر اساس این اطلاعیه جمعیت هلال احمر از محل منابع داخلی خود برای سیل زدگان بالغ بر 663 میلیارد و 163 میلیون ریال هزینه کرده است که مبلغ کمک‌های مردمی جایگزین آنها نخواهد شد و در راستای جبران خسارات سیل زدگان مصرف و پس از آن گزارش اقدامات به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی