تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

خسارت ۴ میلیاردی سیل به تاسیسات شبکه برق استان همدان

‌مدیرعامل شرکت نیروی برق استان همدان از خسارت ۴ میلیاردی بارش‌های اخیر به تاسیسات شبکه برق استان همدان خبر داد.

کد خبر: ۲۳۴۸۶
۰۸:۳۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمدمهدی شهیدی در نشست با فرماندار اسدآباد میانگین خاموشی در استان همدان را 1.5 دقیقه اعلام کرد و گفت: این میزان میانگین در اسدآباد کمتر از یک دقیقه و کمتر از میانگین استان بوده که در بحث کاهش خاموشی ها این شهرستان در سطح استان همدان از شاخص خوب و مطلوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اسدآباد فیدر بحرانی برق ندارد، تصریح کرد: ملایر با بیشترین فیدر بحرانی دارای 14خط و فیدر بحرانی برق است که در این رابطه این شهرستان بدترین وضعیت و شرایط را در استان دارد.

شهیدی اضافه کرد: در سال گذشته 35 میلیارد تومان برای بخش برق روستایی در سطح استان کار انجام گرفته و هزینه شده است. 

فرماندار اسدآباد هم گفت:بارش های سیل آسای هفته گذشته افزون بر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به تاسیسات شبکه برق این شهرستان خسارت وارد کرد که از این میزان خسارت 100 میلیون تومان مربوط به تاسیسات شبکه برق سطح شهرستان و 2 میلیارد تومان مربوط به دکل برق واقع شده در شهراب بوده است.

کریم حمیدوند خاطر نشان کرد: این دکل برق یکی از دکل های مهم برق کشور و مربوط به حوزه برق باختر محسوب می شود که باید برق باختر اراک نسبت به تعمیر دکل اقدام کند.

وی در ادامه یادآور شد: توسعه زیرساخت برق و تقویت زیرساخت برق شهرک صنعتی شهرستان از اولویت ها در سال 98 بوده که با ابلاغ بودجه نسبت به این امر توجه ویژه خواهیم و امیدواریم امسال این مصوبات هر چه زودتر اجرایی شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی