تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

خسارت ۴ میلیاردی سیل به تاسیسات شبکه برق استان همدان

‌مدیرعامل شرکت نیروی برق استان همدان از خسارت ۴ میلیاردی بارش‌های اخیر به تاسیسات شبکه برق استان همدان خبر داد.

کد خبر: ۲۳۴۸۶
۰۸:۳۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمدمهدی شهیدی در نشست با فرماندار اسدآباد میانگین خاموشی در استان همدان را 1.5 دقیقه اعلام کرد و گفت: این میزان میانگین در اسدآباد کمتر از یک دقیقه و کمتر از میانگین استان بوده که در بحث کاهش خاموشی ها این شهرستان در سطح استان همدان از شاخص خوب و مطلوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اسدآباد فیدر بحرانی برق ندارد، تصریح کرد: ملایر با بیشترین فیدر بحرانی دارای 14خط و فیدر بحرانی برق است که در این رابطه این شهرستان بدترین وضعیت و شرایط را در استان دارد.

شهیدی اضافه کرد: در سال گذشته 35 میلیارد تومان برای بخش برق روستایی در سطح استان کار انجام گرفته و هزینه شده است. 

فرماندار اسدآباد هم گفت:بارش های سیل آسای هفته گذشته افزون بر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به تاسیسات شبکه برق این شهرستان خسارت وارد کرد که از این میزان خسارت 100 میلیون تومان مربوط به تاسیسات شبکه برق سطح شهرستان و 2 میلیارد تومان مربوط به دکل برق واقع شده در شهراب بوده است.

کریم حمیدوند خاطر نشان کرد: این دکل برق یکی از دکل های مهم برق کشور و مربوط به حوزه برق باختر محسوب می شود که باید برق باختر اراک نسبت به تعمیر دکل اقدام کند.

وی در ادامه یادآور شد: توسعه زیرساخت برق و تقویت زیرساخت برق شهرک صنعتی شهرستان از اولویت ها در سال 98 بوده که با ابلاغ بودجه نسبت به این امر توجه ویژه خواهیم و امیدواریم امسال این مصوبات هر چه زودتر اجرایی شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی