تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ارسال کمک به سیل‌زدگان گلستان توسط موکب خاتم‌الانبیا رفسنجان

در ادامه ارسال کمک‌های مردم شهرستان رفسنجان برای سیل‌زدگان کشور موکب خاتم‌الانبیا(ص) که بزرگترین موکب خدمت‌رسان استان کرمان در اربعین برای زائران پیاده امام حسین(ع) است با اقدامی تحسین‌برانگیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به منطقه گلستان ارسال کرد.

کد خبر: ۲۳۳۵۰
۱۵:۱۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مسئول موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان گفت: طی دو روز با همیاری خادمان موکب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش 55 میلیون و 380 هزار تومان برای سیل‌زدگان استان گلستان جمع‌آوری شد.

علی میربابایی افزود: این موکب سه سال برای زائران پیاده امام حسین(ع) در اربعین در موارد مختلف خدمت‌رسانی می‌کند و امروز خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان استان گلستان انجام می‌شود و خادمان با همیاری و حس نوعدوستی اقدام به این عمل خداپسندانه کردند.

وی بیان کرد: 350 کارتن پودر لباسشویی، ۲۰ کارتن شیرخشک، ۱۷۰ کنسرو ماهی، ۵۰ باکس آب معدنی، ۵۰۰ کیلو برنج، ۵۳۸ بسته ماکارونی، ۲۱۰ قوطی رب گوجه در مجموع به ارزش ۵۵ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است که این میزان کمک‌ها در دو روز جمع‌آوری شد.

مسئول موکب خاتم‌الانبیا(ص) یادآور شد: همراه با این اقلام کمکی، ۱۰ نفر از خادمان این موکب به استان گلستان رفته اند و این کمکها را به دست مردم عزیز این استان می‌رسانند.

جمعی از خبرنگاران خانم رفسنجان نیز به مبلغ هشت میلیون ریال کمک نقدی به سیل زدگان داشتند که در قالب این موکب به منطقه گلستان ارسال کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی