تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
معاون آموزشی دانشگاه تهران بیان کرد

اجرای آیین‌نامه‌های جدید آموزشی از ابتدای سال

News Image Lead

‌معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به بازنگری تمامی شیوه‌نامه‌ها و آئین نامه‌های آموزشی این دانشگاه، گفت: آئین‌نامه های جدید از ابتدای سال جدید در تمامی دانشکده‌ها اجرایی می‌شوند.

کد خبر: ۲۳۱۱۸
۰۸:۴۳ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ دکتر حسین حسینی ضمن بیان این مطلب از بازنگری آئین نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های آموزشی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: این آئین‌نامه‌ها در جهت تسهیل امور و ارتقای کیفیت آموزشی بازنگری می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از شیوه‌نامه‌های آموزشی فعلی دانشگاه تهران در سال‌های گذشته تدوین شده و بر این اساس بازنگری این آئین‌نامه‌ها به منظور روان سازی و شفاف سازی از حدود یکسال پیش آغاز شده است و آئین‌نامه‌های نهایی از ابتدای سال جاری در تمامی دانشکده‌ها و مراکز آموزشی اجرایی خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران همچنین خاطر نشان کرد: بازنگری تمامی آئین‌نامه‌های آموزشی تا پایان سال ۹۷ به اتمام رسیده و آئین‌نامه‌های جدید و بازنگری شده جمع بندی نهایی شده‌اند. بنابراین آئین نامه‌های جدید به منظور اجرایی شدن از ابتدای سال جاری در تمامی دانشکده‌ها و مراکز ابلاغ خواهند شد.

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان دوره کارشناسی

دکتر حسینی با اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه تهران برای دوره دکتری در سال ۹۸ ثابت مانده است، گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در سال جاری در اغلب رشته‌های دکتری مشابه سال گذشته است و حدود ۱۵۰۰ نفر با در نظر گرفتن پردیس‌ها دانشجوی دکتری پذیرش خواهیم داشتیم.

وی اظهار کرد: در دوره کارشناسی ارشد نیز ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال ۹۸ همانند سال گذشته افزایش نخواهد یافت و دانشگاه تهران سالیانه حدوداً ۸ هزار دانشجو در این دوره پذیرش می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران از افزایش ۵ درصدی ظرفیت پذیرش در دوره کارشناسی این دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با سال ۹۷ افزایش خواهد یافت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی