تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آثار تاریخی شیراز پس از سیل + عکس

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با انتشار تصاویری از دروازه قرآن، دیگر آثار تاریخی و وضعیت اسکان مسافران در شیراز، از عادی شدن شرایط پس از وقوع سیل خبر داده است.

کد خبر: ۲۲۹۵۲
۲۰:۴۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - پس از انتشار تصاویری از آب گرفتگی بازار وکیل شیراز و دروازه قرآن و اظهارات مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در تأیید محاصره برخی آثار تاریخی همچون حمام وکیل، حافظیه و سعدیه در سیلاب، هنوز گزارشی از میزان آسیب‌های احتمالی به این آثار ارائه نشده است، اما سازمان میراث فرهنگی ساعاتی پیش با انتشار تصاویری از تخت جمشید، دروازه قرآن و حافظه، شرایط شیراز را عادی نشان داده است.

با وقوع بارندگی سیل آسا پیش از ظهر دوشنبه ۵ فروردین در شیراز، اختلال شدید تردد در محور ورودی دروازه قرآن ایجاد شد و تصادف زنجیره‌ای به وقوع پیوست و سیلاب تعداد زیادی از خودرو مسافران و شهروندان را با خود برد. آخرین گزارش سخنگوی سازمان امداد و نجات حاکی از این است که سیل شیراز، ۱۷ قربانی و ۷۴ مصدوم داشته است.
 
آثار تاریخی شیراز پس از سیل + عکس
 
آثار تاریخی شیراز پس از سیل + عکس
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی