تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

واعظ آشتیانی: هیچ مسئولی حق ندارد با متلک با منتقدان برخورد کند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت شجاعت نشان دهد و اصلاح ساختار اقتصادی را کلید بزند تا بتوانیم اقتصادی پویا داشته باشیم.

کد خبر: ۲۲۹۱۴
۱۰:۳۹ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - امیر واعظ آشتیانی با بیان این که دولت‌ها تصمیمات تیم اقتصادی‌شان را اجرایی می‌کنند،‌ گفت:‌ هر نقشه راهی را که تیم اقتصادی در اختیار دولت قرار دهد این تیم هم همان را دنبال می‌کند، آن هم بدون اینکه توجه کند چه  مسائل و مشکلاتی حادث شده است. به طور مثال همین چند روز اخیر مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای را در ارتباط با حقوق کارمندان تصویب کرد اما یکی از دولتی‌ها اعلام کرد که ما آن را اجرا نمی‌کنیم؛ رئیس مجلس هم تذکر داد قانون باید اجرا شود و ما وقعی به صحبت‌های دولتی‌ها نخواهیم داشت.چرا باید اینگونه باشد، چرا دولت باید فکر کند هر آنچه که آنان با درباره مسائل اقتصادی فکر می‌کند، درست است.

هیچ مقام مسئولی حق ندارد وقتی نقدی صورت می‌گیرد با متلک و صحبت‌های ناشایست برخورد کند

این عضو جبهه یاران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز شاهد هستیم منتقدان از هر دو گروه سیاسی کشور و در عین حال جامعه دانشگاهی نسبت به عمکلردها و تصمیمات دولت نقد جدی دارند اما دولت وقعی به این مسائل نمی‌گذارد و از سوی دیگر منتقدان هم با الفاظ ناشایست رئیس‌جمهور، مشاوران و معاونان مواجه می‌شوند.در کشوری که مجریانش اینگونه پاسخ منتقدان را می‌دهند شما اطمینان داشته باشید انتظار اصلاح یکسری از امور را نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس و رئیس‌ جمهور با رای مردم انتخاب می‌شوند آنان در حقیقت خدمت‌گذار و نوکران مردم هستند؛ حال  این مردم می‌توانند مردم کوچه بازار و یا نخبگان و اساتید دانشگاهی باشند، هیچ مقام مسئولی حق ندارد هنگامی که نقدی صورت می‌گیرد زبان توهین بگشاید و با متلک و صحبت‌های ناشایست برخورد کنند.

وی درباره اینکه مسائل اقتصادی چه تاثیری می‌تواند بر مسائل سیاسی داشته باشد، بیان کرد: باید گفت متاسفانه این مسائل سیاسی به مسائل اقتصادی گره خورده است، اعتقادم بر این است که دولت با توجه به اینکه تا سال ۱۴۰۰ بر سر کار است و  فرصت دارد تغییر رویه‌ای را در نگاه سیاسی و در مسائل اقتصادی  داشته باشد و این شجاعت را از خود نشان دهد و اصلاح ساختار اقتصادی را کلید بزند.

فقط ژست اقتصاد مقاومتی داشتیم

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به فرمایشات مقام معظم درخصوص اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مقام معظم رهبری قریب به ۴ الی ۵ سال است که بحث اقتصاد مقاومتی را  مطرح می‌کنند و بارها و بارها نکاتی را متذکر شدند اما فقط و فقط ژست اقتصاد مقاومتی را داشتیم و از عمل به این مهم خبری نبود و تا امروز هم گزارشی درباره اجرایی شدن آن منتشر نشده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی