تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سیداحمد خاتمی: دعوت از وزیر اقتصاد برای سوال و استیضاح نبود

احمد خاتمی گفت: اینکه بگویند مجلس خبرگان نمی‌تواند وزیری را استیضاح کند، به نظر می رسد توجهی به این موضوع ندارند که سخنی از استیضاح نیست. افراد به عنوان مهمان دعوت می‌شوند و مختارند که قبول کنند یا نکنند.

کد خبر: ۲۲۴۵۵
۰۹:۰۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی را در اجلاسیه ششم خبرگان رهبری به عنوان مهمان ویژه داشتیم و دعوت از وی هرگز برای سوال و استیضاح نیست و او به عنوان مهمان مدعو دعوت شده بود.

آیت الله سید احمد خاتمی عصر چهارشنبه در نشست خبری پایان ششمین اجلاسیه ششم خبرگان رهبری، افزود: تاکنون اشخاص بسیاری چون روسای سه قوه و سردار سلیمانی هم مهمان ما بوده‌اند. اینکه بگویند مجلس خبرگان نمی‌تواند وزیری را استیضاح کند، به نظر می رسد توجهی به این موضوع ندارند که سخنی از استیضاح نیست. افراد به عنوان مهمان دعوت می‌شوند و مختارند که قبول کنند یا نکنند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان خاطر نشان کرد: در ضیافت شام هم رئیس قوه قضاییه سخنان ارزشمند و راهکارهای مختلفی را بیان کردند.

خاتمی بیان کرد: در این دوره اعضای مجلس خبرگان رهبری تصویب کردند که انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری با یکی دیگر از انتخابات در دوره بعد ادغام شود.

وی ادامه داد: در دو روز برگزاری جلسات مباحث در یک فضای صمیمی بین اعضای خبرگان مطرح شد.

خاتمی با اشاره به جوان شدن ترکیب هیأت رییسه مجلس خبرگان، ابراز داشت: شاخصه سنی اعضای هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با ورود آقای رئیسی جوان تر شده است البته این جوانی باید با سطح سنی اعضا مقایسه شود.

خاتمی گفت: احساس می کنم با آمدن آیت الله رییسی هیات رییسه جوانتر شده است، جوان در شرایط مختلف فرق می کند. جوان فوتبالیست ۲۵ ساله است اما در مجلس خبرگانی که ۸۰ ساله و ۹۰ ساله هم داریم درنتیجه کسی که سنش میان ۵۰ و ۶۰ باشد، جوان محسوب می شود.

وی یادآور شد: در این اجلاس موفق شدیم طرح ساماندهی نطق ها به سامان برسانیم و وارد قانون انتخابات در رابطه با خبرگان شویم و مصمم هستیم تا قبل از انتخابات میان دوره ای که اسفند ماه آینده است قانون انتخابات را به سامان برسانیم.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان درباره ویژگی اصلی این دوره گفت: شاخصه اصلی این دوره این بود که به صورت کامل مصوبات به تصویب رسید و به دلیل اینکه میهمان کمتری برای سخنرانی دعوت شد توانستیم به طور کامل در خدمت ناطقان باشیم.
منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی