تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نیمی از پناهجویان سوءاستفاده جنسی شده‌اند

سازمان جهانی مهاجرت در گزارشی اعلام کرد که نیمی از مهاجرانی که از طریق بخش غربی دریایی مدیترانه به اسپانیا مهاجرت کردند پیش از رسیدن به این کشور توسط قاچاقچیان انسان مورد تعرض و سوء استفاده جنسی قرار گرفتند.

کد خبر: ۲۲۴۵۴
۰۹:۰۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری آناتولی، در گزارش سازمان جهانی مهاجرت آمده است، این پناهجویان توسط قاچاقچیان انسان مورد خشونت جنسی، کار اجباری و حبس‌های اجباری قرار گرفتند.

این گزارش، بر اساس نظر سنجی از یک هزار و ۴۱ مهاجر از ۳۹ کشور که به اسپانیا رسیدند، به عمل آمده است.

بر اساس این نظر سنجی، ۴۸ درصد از کسانی که در این نظر سنجی شرکت کردند، دستکم یک بار هنگام سفر به اسپانیا مورد تعرض قرار گرفتند.

ماریا خسوس رئیس هیات سازمان جهانی مهاجرت در اسپانیا گفت: نتایج حاکی از آن است پناهجویان در طول سفر مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفتند.

کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل پیش‌تر اعلام کرده بود، سال ۲۰۱۸ شاهد کاهش شمار پناهجویان به اروپا بود و با این حال دوهزار ۲۶۲ پناهجو در دریای مدیترانه جان باختند.
منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی