تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
گزارش توزیع مجدد سبد کالا در بین مددجویان

مژده به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

پرویز فتاح گفت: براساس موافقت رئیس جمهور امیدواریم تا پایان سال طی هفته آینده یک نوبت دیگر سبد کالا به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توزیع شود.

کد خبر: ۲۲۳۶۸
۱۳:۵۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوزـ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از توزیع یک نوبت دیگر سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.

 به نقل از مهر، پرویز فتاح در نشست خبری صبح امروز گفت: براساس موافقت رئیس جمهور امیدواریم تا پایان سال طی هفته آینده یک نوبت دیگر سبد کالا به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توزیع شود.

وی گفت: تاکنون ۹۷ درصد بودجه بهزیستی پرداخت شده است.

فتاح تأکید کرد: آخرین مرحله مستمری مددجویان شب گذشته واریز شد و پرونده مستمری‌های سال ۹۷ بسته شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه امسال سال سختی را به پایان می‌رسانیم، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده به همراهی دولت و مجلس اقدامات خوبی انجام شده به طوری که مددجویان ما هم اکنون در آرامش هستند.

وی افزود: سال آینده نیز مسیر سختی را پیش رو داریم اما تمام سعی خود را می‌کنیم تا مددجویان در سختی زندگی نکنند.

فتاح بیان کرد: آخرین اقداماتی که طی چند روز گذشته انجام داده ایم، پرداخت یارانه‌ها بوده که واریز شده است.

رئیس کمیته امداد به بودجه سال آینده نیز اشاره و تصریح کرد: ۲۰ درصد از طریق تبصره ۱۴ و ۱۵ درصد بودجه جاری کمیته امداد افزایش پیدا می‌کند.

وی همچنین از افزایش ۲۳۰ درصدی مستمری‌ها در سال آینده خبر داد و گفت: کمک‌های مردمی نیز ۳۵ درصد رشد داشته که سال آینده پیش بینی می‌شود به ۴۰ درصد برسد و در جشن نیکوکاری نیز براساس اطلاعات رسیده تا کنون ۲,۸۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

فتاح در مورد بودجه اشتغال مددجویان نیز اظهار داشت: براساس تبصره ۱۶ بودجه در سال جاری ۱,۴۰۰ میلیارد تومان برای وام مددجویان اختصاص یافته است که ۹۷ درصد این اعتبار تاکنون جذب شده و براساس این مبلغ، ۱۱۰ هزار نفر وام دریافت کرده اند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: ۱,۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای وام ضروری ۵ میلیون تومانی اختصاص یافته است که صف وام ضروری امسال برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده هیچ یتیم تحت پوششی فاقد مسکن نخواهد بود، اظهار داشت: در حوزه مسکن اقدامات خوبی در سال آینده انجام خواهیم داد به طوری که مشکل مسکن را برای جامعه هدف حل می‌کنیم و مشکل مسکن ایتام و مددجویان روستایی حل می‌شود و برای مددجویان شهری نیز مشکل رهن و اجاره حل می‌شود به طوری که در سال ۹۸ جامعه هدف ما مشکل مسکن نخواهد داشت.

وی افزود: طی سه ماه اخیر ۴ توافق نامه با دکتر نوبخت امضا کردیم که آخرین آن روز گذشته برای ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی بود و در مجموع ۱۷ هزار واحد مسکونی سهم ما در سال ۹۸ است که احداث خواهد شد و ۶ هزار و ۵۰۰ واحد نیز سپاه برای مددجویان احداث می‌کند.

فتاح همچنین از واگذاری بیمه مددجویان شهری به سازمان بیمه سلامت خبر داد و گفت: تاکنون بیمه این افراد از سوی ما انجام می‌شد اما با جابجایی ردیف اعتباری از این پس تمام افراد تحت پوشش ما در شهرها و روستاها بیمه سازمان سلامت خواهند بود و کمیته امداد فقط بیمه مکمل را برعهده می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد در مورد اعتبار فروش ساختمان قبلی کمیته امداد واقع در سوهانک خاطرنشان کرد: پیش پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تحویل گرفته بودیم و قرار شده بود هر ۶ ماه یک بار چک ۱۰۰ میلیارد تومانی به ما بدهند که در دی ماه اولین چک را گرفتیم و چک بعدی نیز در تیرماه سال آینده خواهد بود و به مرور براساس تعهدات چک‌ها را دریافت می‌کنیم.

وی تأکید کرد: ۴۰۰ میلیاردی که تاکنون دریافت کردیم در صندوق امداد ولایت برای پرداخت وام به مددجویان هزینه می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی