تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

دیدار اعضای حزب اعتمادملی با آیت‌الله صانعی

اعضای حزب اعتماد ملی اعم از الیاس حضرتی، اسماعیل گرامی مقدم و تعدادی دیگر از این حزب به دیدار آیت‌الله صانعی رفتند.

کد خبر: ۲۱۹۹۸
۲۲:۰۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت‌الله‌ صانعی در دیدار قائم مقام دبیرکل حزب اعتمادملی و جمعی از اعضای شورای مرکزی این حزب با بیان اینكه دعا كنید خدا به شما و به ملت كمك كند و شما بتوانید به ملت خدمت كنید، گفتند: آنچه انسان را به بدبختی می‌كشاند حب ثروت و حب قدرت است. در مورد برخی افراد من نمی‌گویم كاری بكنند، حداقل همراهی نكنند. خیلی‌ها را می‌بینیم كه با برخی كارهای نادرست همراهی می‌كنند. من ۵۰ سال مدرسه فیضیه رفتم، ناگهان گفتند دیگر نباید بیایید. خب آنجا وقف عام است. با چه استدلالی می‌گویید فلانی نباید بیاید؟

به گزارش سایت رسمی حزب اعتمادملی  وی افزود این چند روز بعد از انتشار فیلم نماز خواندن آقای موسوی برخی می‌آیند می‌پرسند آیا كسی كه روی صندلی نماز بخواند می‌‌تواند پیش‌نماز شود؟ خب این سئوال شیطانی است؛ الهی كه نیست. معتقدم در حال حاضر نگه داشتن دین از نگه داشتن سرب گداخته در کف دست سخت‌تر است.

الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتماد ملی نیز  در این دیدار با بیان اینكه حامل سلام و پیام تشكر خانواده آقای کروبی به‌خاطر نامه اخیر ایشان است، در پاسخ به سئوال آیت‌الله صانعی درباره قانون جدید انتخابات توضیح داد: یكی از ویژگی‌های قانون جدید، استانی شدن انتخابات است که در مجلس ششم رد شد، اما این بار نمایندگان شورای نگهبان این موضوع را پذیرفته‌اند و به این ترتیب كانديدایی كه در شهرستان ۱۵ درصد آرا را آورده در استان آرایش محاسبه می‌شود و در واقع نماینده استان می‌شود. بخش مهم این قانون نقش دادن به احزاب است و هر كاندیدا اسمش می‌تواند فقط در یك لیست باشد مگر اینكه به كلی مستقل وارد انتخابات شود. مطلب جدید این بود كه نمایندگان سه دوره متوالی بیشتر نتوانند در مجلس حضور یابند و برداشت این بود كه حضور چهار دوره متوالی در مجلس یك رانت معروفیت ایجاد می‌كند.

در ادامه این جلسه، اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی، گفت: شما از علمایی بودید كه كنار مردم بودید. اما ما نمی‌دانیم به نسل آینده درباره دینداری چه بگوییم؟ بيش از هشت سال است كه افرادی بدون قانون در حصر هستند؛ برخی از علما چرا سكوت كرده‌اند؟ من نگران دین هستم.

در این دیدار الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتماد ملی، اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب، حسن کریمیان رئیس كمیته مناطق و مهران فرجی و عطاءالله سینایی، اعضای شورای مركزی حزب، به همراه محمد كمره‌ای دبیر حزب اعتماد ملی استان قم و روح‌الله هاشمی، دبير حزب اعتماد ملی استان اراک، حضور داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی