تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

یونسی: دولت مصمم است تا مشکلات را پشت سر بگذارد

دستیار پیشین رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، تاکید کرد: دولت مصمم است تا مشکلات را پشت سر بگذارد.

کد خبر: ۲۱۹۴۴
۱۰:۲۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حجت‌الاسلام و المسلمین علی یونسی در جریان سفر هیات دولت به استان گیلان، به نمایندگی از رئیس جمهور در تالش حضور یافت و در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: مشکلات عمده شهرستان تالش در بخش های مختلف از قبیل آب، کمربندی شهر تالش، بیکاری، گردشگری، بیمارستان و سایر بخش ها جمع بندی شده است و پیش از برگزاری جلسه شورای اداری استان، به رئیس جمهور منتقل می‌شود.

وی با اشاره به تنوع طبیعی گیلان در برخوداری از مواهب خدادادی دریا، کوه، جنگل، جلگه و دشت، ادامه داد: توجه به مسایل زیست محیطی، درک درست از مسایل اسلامی است.

وی با تاکید بر تقویت اتحاد در راستای خدمت به مردم، حضور بانوان در مدیریت ادارات را از الزامات برشمرد و خاطرنشان کرد: ما طوری با مردسالاری ظلم کرده ایم که بانوان بر این باور نیستند که در مسئولیت ها باشند.

یونسی احساس تبعیض در جامعه را بسیار خطرناک دانست و افزود: گیلان از نرخ فرهیختگی بالایی برخوردار است و در تالش زندگی شیعه با سنی، ترک، تالش و گیلک با هم پیوند خورده است.

وی تالش را پایلوت وحدت ملی در کشور برشمرد و تصریح کرد: اگر در جایی تبعیض وجود دارد، آن را مقام های محلی ایجاد کرده اند.

دستیار پیشین رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، شایسته سالاری، تخصص و امانت را اصل دانست و گفت: صنعت گردشگری در محیط دوستانه و امن تقویت می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود مشکلات اقتصادی کشور را نشأت گرفته از افکار رئیس جمهور دیوانه آمریکا عنوان کرد و توضیح داد: ترامپ بر خلاف همه تعهدات جهانی از برجام خارج شد و همه دنیا را در مقابل ما تحریم کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما این شرایط را پشت سر می گذاریم، افزود: دولت مصمم است تا مشکلات را پشت سر بگذارد و دور بزند و همگان باید بدانند که آنها هم عقب‌نشینی خواهند کرد.

یونسی با بیان اینکه ما در دوره سخت محاصره اقتصادی قرار داریم، گفت: همه جریان های اصول گرا و اصلاح طلب در مقابل دشمنان با هم متحد هستند و باید بدانیم که این شرایط سخت تر از 8 سال جنگ تحمیلی نمی باشد و با همدلی، همدردی و وحدت طی می شود
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی