تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

مجمع عمومی خانه احزاب ۲۳ اسفند برگزار می‌شود

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اجرای قانون جدید احزاب اظهارداشت: در اجرای قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی، کمیسیون ماده ١٠ وضعیت احزاب موجود در کشور را با شرایط مندرج در قانون جدید تطبیق داده است که نهایتا تعداد ٩٨ حزب تایید و مجوز ادامه فعالیت را دریافت کرده اند.

کد خبر: ۲۱۹۲۲
۲۰:۵۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی افزود: این احزاب می توانند در مجمع عمومی خانه احزاب که در تاریخ ٢٣ اسفندماه ٩٧ برگزار می شود شرکت کرده و در تشکیل ارکان خانه احزاب مشارکت داشته باشند.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استانها تصریح کرد: ٩٨ حزب یاد شده از یارانه خانه احزاب که در قانون بودجه پیش بینی شده است، بهره مند خواهند شد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی