تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

بیانیه ۲۴۳ نفر از نمایندگان در تقدیر از ارتش جمهوری اسلامی

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۴۳ نفر از نمایندگان مجلس در راستای تقدیر و تشکر از ارتش جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری رزمایش دریایی ولایت ۹۷ را قرائت کرد.

کد خبر: ۲۱۷۴۱
۱۳:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - احمد امیرآبادی این بیانه‌ی را به شرح زیر قرائت کرد:

«رزمایش دریایی ولایت ۹۷ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور نمایش توان رزمی خود و بر مبنای ارسال صلح و دوستی به کشورهای منطقه در گستره‌ای به وسعت بیش از دو ملیون کیلومتر مربع در شرق تنگه‌ی هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند و به مدت سه روز برگزار گردید.

امروز ملت بزرگوار ایران اسلامی قدرشناس همت و تلاش فرزندان خویش در نیروهای مسلح و توفیق فرزندان خود بوده و مجاهدات ارتش جمهوری اسلامی در فراهم نمودن امنیت مرزهای گسترده‌ی میهن عزیز را زمینه‌ساز پیشرفت، رفاه و عدالت می‌داند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نام ملت ایران اسلامی از تلاش‌های صادقانه و مجاهدات فرماندهان، افسران، درجه‌داران و سربازان و دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می کنیم.»
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی