تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

طرح جدید آموزش و پرورش برای آموزش زبان‌های محلی

News Image Lead

وزیر آموزش و پرورش از بررسی طرح جدید این وزارتخانه با موضوع «آموزش زبان‌های قومی و محلی» در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

کد خبر: ۲۱۷۳۴
۱۲:۰۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
دیدارنیوز -  سیدمحمد بطحایی درباره طرح جدید آموزش و پرورش برای تقویت زبان‌های قومی و محلی گفت: «ما طرحی را در دست اقدام داریم که باید در شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی بررسی شود، در آن طرح آموزش زبان‌های قومی و محلی به صورت آزمایشی در برخی از استان‌ها آغاز خواهد شد. من با آقای رئیس‌جمهوری این را هماهنگ کردم و ایشان اجازه دادند که ما در شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی این طرح را بیشتر بررسی کنیم. امیدوارم با رفع نقاط ضعف و کاهش مشکلات‌ آن به زودی طرح را به اجرا دربیاوریم.»

وزیر آموزش و پرورش در این حال تاکید کرد: «یکی از موضوعاتی که همواره باید در آموزش و پرورش مورد مراقبت قرار بگیرد تقویت زبان فارسی به عنوان زبان وحدت‌آفرین بین بخش‌های مختلف کشور است که سهم عمده‌ای را آموزش و پرورش در این زمینه ایفا می‌کند.»

او ادامه داد: «به ویژه در دوره ابتدایی ما باید با تأمل و مراقب‌ بیشتری این موضوع را دنبال کنیم.»

منبع: پانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی