تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سطح نشاط اجتماعی در کشور پایین است

معاون سازمان امور اجتماعی کشور گفت: متاسفانه آمارها و گزارش‌ها نشان می‌دهد که سطح نشاط اجتماعی در کشور پایین است.

کد خبر: ۲۱۷۳۱
۱۱:۵۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عباس قائد رحمت، معاون توسعه سرمایه اجتماعی و ساماندهی سواحل و دریا در سازمان امور اجتماعی کشور، در صدو چهاردهمین جلسه شورای اجتماعی کشور که صبح امروز در محل وزارت کشور با موضوع نشاط اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نیازی که در کشور احساس می‌شد و سیر افزایشی آسیب‌های اجتماعی در برخی از سنوات گذشته و همچنین  لزوم اینکه اقداماتی ضرورت داشت در بعد نشاط اجتماعی در جامعه و شادکامی برای مردم پیش بینی شود، یکی از دستورات اصلی شورای اجتماعی کشور به این موضوع اختصاص پیدا کرد .

وی ادامه داد: در این جلسه همه دستگاه‌ها نقطه نظرات خود را ارائه دادند وسازمان اجتماعی نیز طرحی را با محورهای متعدد طراحی  و ۲۰ برنامه اساسی را اعلام کرد که از ویژگی آن می‌توان به خانواده محوری ، مدرسه محوری، محیط آموزشی محوری و فرد محوری و سایر ویژگی های مدنظر که برای ارتقای نشاط اجتماعی لازم است، اشاره کرد.

معاون سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: آمارها و گزارش‌ها متاسفانه نشان می‌دهد که سطح نشاط اجتماعی در کشور پایین است. باید با همه شیوه‌ها و روش‌ها، دستگاه‌ها، سمن‌ها، ان‌.جی‌.او ها و جریان‌های داوطلبی مشارکت کنند و به میدان بیایند تا بتوانند سطح نشاط اجتماعی را در استانه نوروز و تمام طول سال بالا برد.

قائد رحمت اظهار کرد: یکی از تصمیماتی که وزیر در جمع بندی اظهار کرد این بود که کار گروهی به صورت دائمی داشته باشیم و بتوانیم دستور دائمی شورای اجتماعی و نشاط اجتماعی را قرار دهیم، زیرا هر قدر نشاط اجتماعی بالا رود، رضایتمندی نیز افزایش می‌یابد، اعتماد و امید مردم بالاتر می‌رود و قطعا آسیب ها کاهش پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی