تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

شمخانی: ما برای ساخت موشک از کسی اجازه نمی‌گیریم

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران در جهت کمک به دولت و ملت سوریه در این کشور است و تا وقتی دولت سوریه بخواهد، هست و حرف‌ها و اقدامات بی‌فایده نتانیاهو و سفرهای بیهوده‌اش تاثیری نخواهد داشت.

کد خبر: ۲۱۷۲۶
۱۱:۰۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی شمخانی صبح امروز در حاشیه دومین همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به عنوان عضو هیات نظارت بر برجام راه تامین منافع و عزت ملی در موضوع FATF را چه می‌دانید، گفت: این موضوع جدیدی نیست که نسبت به مسائل امنیت ملی، عناصری در داخل باشند که مدافع، مخالف یا مروج آن باشند. ما در چهل سال انقلاب این وضعیت را زیاد داشتیم.

وی تاکید کرد: نهادهای قانونی روشنی در بحث‌های امنیتی، قانونی و مشورتی داریم که هر کدام در این مسیر وظایف خود را انجام می‌دهند. امیدواریم در این کشاکش که ایران همه وظایف خود را انجام داده است و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای چهاردهمین بار پایبندی ایران به تعداتش را تایید کرد بتوانیم آنچه حق ملت است را برگردانیم و محقق شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور ایران در سوریه گفت: حضور ایران مبتنی بر درخواست دولت این کشور است و ۴۰ سال است نبرد در دو جبهه ثبات خواهان و بی‌ثبات خواهان در منطقه در جریان است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: امروز کفه ترازو بین این دو مشخص می‌کند بی‌ثبات‌خواهان هیچ‌گاه موفقیت ندارند و این در منطقه نفت‌خیز ما کاملا مشخص است. ایران در جهت کمک به دولت و ملت سوریه در این کشور است و تا وقتی دولت سوریه بخواهد، هست و حرف‌ها و اقدامات بی‌فایده نتانیاهو و سفرهای بیهوده‌اش تاثیری نخواهد داشت.

دریابان شمخانی در پاسخ به سوالی درخصوص واکنش ایران به اقدامات گروه‌های تروریستی در پاکستان عنوان کرد: این موضوع هنوز در دستور کار قرار دارد و دولت پاکستان متعهد است از ورود ضدانقلاب از مرزهایش به ایران جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: ما هم حتما و بدون شک آنچه به عنوان وظیفه‌مان است در صیانت از امنیت مردم ایران در مرز پاکستان انجام می‌دهیم. پیروزی ثبات‌خواهان در سوریه و منطقه امروز به وسعت خاورمیانه است.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سوالی درباره تهدید اروپا نسبت به فعالیت‌های موشکی ایران گفت: ما در ارتباط با برد موشک، قدرت تخریب موشک و دقت و آماده‌سازی آن به عنوان چهار محور مهم توانمندسازی موشکی با هیچ‌کس مشاوره نمی‌کنیم و از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم بلکه نیازهای دفاعی‌مان به ما دیکته می‌کند چه باید کنیم.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی