تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

انتقال آب دریای خزر به سمنان تصویب شد

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان با ۸۱ درصد رأی نمایندگان مجلس تصویب شد. طرح انتقال آب دریای خزر مجوز محیط‌زیست را هم دارد. این طرح تأییدیه ماده ۲۱۵ را هم دارد و از اکنون فاز اجرایی آن می‌تواند جدی‌تر پیگیری شود.

کد خبر: ۲۱۶۸۳
۲۰:۴۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - احمد همتی در جریان تصویب طرح انتقال آب خزر به سمنان اظهار داشت: ردیف بودجه‌ای بود که امسال برای اولین بار به مطالعه و اجرا گذاشته شد. بعضی از نمایندگان خانه ملت مخالف این طرح بودند؛ ولی درنهایت این ردیف بودجه‌ای تصویب شد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان با 81 درصد رأی نمایندگان مجلس تصویب شد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه طرح انتقال آب دریای خزر مجوز محیط‌زیست را هم دارد، تصریح کرد: این طرح تأییدیه ماده 215 را هم دارد و از اکنون فاز اجرایی آن می‌تواند جدی‌تر پیگیری شود.

همتی با اشاره به اینکه نفع طرح انتقال آب دریای خزر متوجه همه کشور است، اضافه کرد: استان‌های مبدأ هم می‌توانند از این پروژه استفاده و کمبودهای موجود را رفع کنند و با لحاظ مسائل زیست‌محیطی، همه مسائل فنی این پروژه اجرا شود.

وی با بیان اینکه سایر کشورها در حاشیه دریای خزر از این منبع عظیم بهره‌برداری می‌کنند، اظهار کرد: باید بتوانیم از این منبع استفاده کنیم و خودمان هم اصرار داریم تا همه مسائل زیست‌محیطی این طرح به‌دقت رعایت شود و از این موهبت الهی و آب‌های سرزمینی خودمان به نحو درستی برای کشور استفاده کنیم.
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
5
به نظر ميرسد اين طرح مانند طرح سد گتوند باشد . الان يك عده كه تخصص ندارند مينشينند و تصميم ميگيرند . كلي هزينه و حرام كردن بيت المال و در آخر هيچكس مسئول فاجعه زيست محيطي نيست . همين الان تمام تصميم گيرندگان اين طرح مشخص و تا پايان اجراي طرح ممنوع الخروج شوند . و تعهد تبعات ناشي از طرح را بپذيرند .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی