تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

رای گیری لایحه پالرمو در جلسه مجمع احتمالا به تعویق می‌افتد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) در دستور کار نیست و پس از تعیین تکلیف پالرمو، نوبت به این لایحه خواهد رسید.

کد خبر: ۲۱۶۰۳
۱۲:۱۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا مصباحی مقدم» اظهار داشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه موضوع پالرمو را بررسی می کند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره میزان آرای لازم برای تصویب این لایحه، خاطرنشان کرد: با توجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب، با کمتر از دو سوم آرا نمی توان گفت مصلحت نظام یا مصلحت ملی احراز شده است. بنابراین برای تصویب لایحه پالرمو به دو سوم آرای اعضا مجمع تشخیص مصلحت نظام نیاز است و در صورتی که این میزان آرا به دست نیاید، لایحه در مجمع رد خواهد شد.

وی یادآورشد: بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم در دستور کار نیست و پس از تعیین تکلیف لایحه پالرمو، نوبت به CFT خواهد رسید.

مصباحی مقدم با بیان اینکه احتمال به تعویق افتادن رای گیری درباره این لایحه وجود دارد، به جلسه هیات عالی نظارت مجمع در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: اعضای این هیات چهارشنبه گذشته – 7 اسفند - لایحه بودجه سال 98 که به تصویب کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رسیده است را بر اساس سیاست های بالادستی نظامی بررسی کردند.

به گفته عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه اعضای هیات نقطه نظرات خود را درباره لایحه بودجه سال 98 جمع بندی کردند اما هنوز نهایی نشده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
بابا با چه زبانی بگیم بیشتر روی لایحه پالرموتحقیق کنید اصطلاحات رادقت کنید حاالا اگر چند سال هم طول کشید زود امضاء نکنید مثل برجام سرمون کلاه نره.اروپائیها فقط به فکر منفعت خودشون هستند .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی