تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اردوغان: اگر بن‌سلمان از قاتل خاشقچی خبر ندارد پس چه کسی می داند

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در مصاحبه با «سی ان ان ترک» در خصوص قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی گفت: اگر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی نمی داند چه کسی خاشقچی را کشته پس چه کسی می داند.

کد خبر: ۲۱۲۴۳
۱۰:۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز -  اردوغان در گفت وگو با سی ان ان ترک افزود: ما هرگز از پیگیری موضوع ترور خاشقچی دست برنخواهیم داشت چرا که این جنایت در خاک ترکیه صورت گرفته است.

وی گفت: نمی توان بر جنایت قتل خاشقچی سرپوش گذاشت و اسناد و مدارکی که ما داریم این جنایت را اثبات می کند.

اردوغان همچنین در خصوص تحولات سوریه گفت: هرگونه منطقه امنی در مرزهای ترکیه با سوریه باید تحت کنترل ما باشد.

رئیس جمهوری ترکیه گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری ترکیه از من برای دیدار از واشنگتن دعوت کرد و من به او اعلام کردم که ابتدا در انتظار دیدار شما از آنکارا هستم.

خاشقچی دوم اکتبر (دهم مهر) در محل کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه به قتل رسید. ریاض ابتدا قتل وی را انکار کرد اما درنهایت اعتراف کرد که این روزنامه نگار به دست عوامل سعودی کشته شده است.

روزنامه نیویورک تایمز نیز گزارش کرد که آژانس امنیت ملی آمریکا اخیراً با مرور فایل‌های صوتی شنود شده از ولیعهد سعودی، دریافته است که وی یکسال قبل در محفلی خصوصی، درخواست قتل خاشقچی را به علت اظهارنظرهای جنجالی او مطرح کرده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی