تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عمرالبشیر دولت فدرال و دولت‌های محلی سودان را منحل کرد

رئیس‌جمهوری سودان در سخنرانی تاریخی ضمن منحل کردن دولت فدرال و دولت‌های محلی ایالت‌های کشورش و اعلام حالت فوق‌العاده به مدت یک سال تصریح کرد، رای پارلمان این کشور به اصلاحات قانون اساسی را که به او اجازه نامزدی مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری را می‌دهد، تعطیل اعلام کرده است.

کد خبر: ۲۱۱۳۰
۰۹:۰۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عمر البشیر، به نقل از روسیا الیوم، رئیس‌جمهوری سودان در سخنرانی سرنوشت ساز و مهمی که روز جمعه داشت، تاکید کرد، یک سال دیگر قدرت را ترک می‌کند یعنی دوره ریاست‌جمهوری او با آغاز ۲۰۲۰ خاتمه می‌یابد.

اما این سخنرانی نتوانست جلوی تظاهرات‌های جدید را بگیرد به طوریکه مردم این کشور شبانه با تظاهرات‌هایی در پایتخت و شهرهای دیگر خواستار کناره‌گیری او از قدرت شدند.

البشیر در سخنرانی تلویزیونی تاکید کرد، در تمام مناطق کشور به مدت یک سال حالت فوق‌العاده اعلام و دولت وفاق ملی و دولت‌های محلی ایالت‌ها را منحل کرده است.

وی در اشاره به احتمال کناره‌گیری‌اش از ریاست حزب کنگره حاکم افزود: به عنوان رئیس‌جمهوری کشور هیچ فرقی بین مخالفان و حامیان دولت قائل نیستم. 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی