تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

پژمانفر: پزشکان ۶۷۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی دارند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت که طبق مستندات مرکز پژوهش‌های مجلس پزشکان ۶۷۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی دارند.

کد خبر: ۲۰۹۵۰
۲۰:۵۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - نصرالله پژمانفر در جلسه علنی بعدازظهر امروز (سه شنبه) مجلس در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۸، در تذکری گفت: در جلسه نوبت صبح امروز گزارشی درباره فرار مالیاتی پزشکان ارائه کردم، در این راستا نمایندگان، مرجعِ فرار مالیاتی ۶۷۰۰ میلیارد تومانی پزشکان را جویا شدند و بنده نیز مرکز پژوهش‌ها را به عنوان مرجع معرفی کردم.

وی خطاب به مطهری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، گفت: شما صحت عدد را از نماینده مرکز پژوهش ها جویا شدید و ایشان بیان کردند ما گزارشی ندادیم.

پژمان فر ادامه داد: من عین گزارش را برای شما قرائت می‌کنم، در صفحه ۳۲ این گزارش آمده است مقدار واقعی مالیات پزشکان حداقل ۶۷۰۰ میلیارد تومان در سال تخمین زده شده است؛ در حال حاضر بسیاری از پزشکان به فرار مالیاتی متهم هستند.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد هیات رئیسه تحت تاثیر برخی فشارها قرار گرفته که با صحبت‌های بنده درباره اعداد و ارقام مربوط به مالیات پزشکان اینگونه برخورد کرد.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر گفت: نماینده مرکز پژوهش‌ها در جلسه حاضر بود و ما از ایشان در مورد صحت اطلاعات سوال کردیم این به معنای تحت تاثیر قرار گرفتن نیست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی