تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

کیانوش‌راد: استیضاح روحانی در راستای منافع آمریکا و اسرائیل است

محمد کیانوش‌راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تلاش برخی نمایندگان تندرو مجلس برای استیضاح رییس‌جمهوری بیان کرد: جالب آن است کسانی به دنبال چنین طرح‌هایی هستند و دم از استیضاح ریاست‌جمهوری می‌زنند که خود را ذوب در ولایت می‌دانند.

کد خبر: ۲۰۷۹۵
۱۵:۵۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد کیانوش‌راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده مجلس ششم در واکنش به تلاش تعدادی از نمایندگان تندرو مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح و عدم کفایت رییس‌جمهوری گفت: اینگونه اقدامات از سوی چند تن نماینده انگشت‌شمار افراطی در مجلس شورای اسلامی بیشتر به نوعی لجبازی کودکانه و خودنمایی‌های نخ نمای رنگ و رو رفته می‌ماند.
 
او با اشاره به برخی از اظهارنظرهای این گروه تاکید کرد: جالب آن است کسانی به دنبال چنین طرح‌هایی هستند و دم از استیضاح ریاست‌جمهوری می‌زنند که خود را ذوب در ولایت می‌دانند.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه افزود: علی‌‌رغم اینکه می‌دانند که اصولا رهبری با طرح استیضاح وزرا در شرایط فعلی موافق نیستند و عمل استیضاح وزرا را در شرایط پرفشار اقتصادی کنونی که از سوی دشمنان به ایران اعمال می‌شود، به مصلحت نمی‌دانند.
 
کیانوش‌راد با بیان اینکه این افراد تک‌رو و منزوی از سوی اکثریت اصولگرایان از تلاش برای جمع‌آوری استیضاح ریاست‌جمهوری دم میزنند، تاکید کرد: کاملا مشخص است که چنین اقداماتی برخلاف منافع ملی خواهد بود.
 
این نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که حق نمایندگان اقلیت تندرو است که از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنند، گفت: اما این حق برای مخالفان آنها هم وجود دارد که تلاش برای استیضاح رییس‌جمهوری را در راستای منافع کشورهایی مانند آمریکا و اسرائیل ارزیابی کنند و عمل آنان را مخالف منافع ملی ایران و حتی مخالف منافع جناح اصولگرا بدانند.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
همون بهتر که استیضاح شود. قیمت دلار 3000 تومانی را 12000 تومان کرده و مردم بدبخت شدند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی